Vanochtend had ik eerst getest met de normale van de action, deze gaf negatief aan. Vervolgens heb ik met dezelfde urine een test gedaan met een early test van de action. Binnen twee minuten kwam er een vaag lijntje, je ziet hem nauwelijks en vind hem ook grijsachtig. Kan dit een indrooglijntje zijn binnen 2 minuten? Als jullie hem überhaupt zien. Ik weet overigens ook niet wanneer m'n NOD is, m'n cyclus is nogal wat in de war.
Ik had zondag getest met de gewone van de action en met uitpakken zag ik gelijk twee voor gedrukte streepjes
Ik vind van niet alleen is de test erg geel. Dat betekend dat de foto is genomen terwijl hij al opgedroogd is. Heb je een foto van de test toen hij net gedaan was?
Nee, helaas niet. Wat betekent dat dan als hij te geel is? Dat het dan toch een indrooglijntje kan zijn?
Dat hij heel word betekend dat je de foto pas laat gemaakt hebt. De test is opgedroogd. Dan word de test geel ik zou kv testen nemen goedkoper en gevoeliger
Helaas de winkels niet meer kunnen redden dus ik test morgen nog eens met de action test en dan de kv2v5 voor overmorgen. Dankjewel iig dames
Ik heb deze testen meerdere keren gedaan en ik heb altijd ver weg een streepje. De intensiteit is wel verschillend bij mij. Maar ik heb ze ook nooit zo "donker" gehad als jij. Dus ik ben benieuwd wat een andere test doet
Net weer getest, zie in de verre verte weer iets vaags staan maar minder duidelijk dan bovenstaande dus zal bij beide toch een voorgedrukt lijntje zijn. Haal dan geen kv2v5 in huis