ongesteld of navloeien van waterecho?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door steefj, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steefj

steefj Lid

28 jun 2014
    77
    0
    0
    audicien
    #1 steefj, 28 jun 2014
    Laatst bewerkt: 28 jun 2014
    Goede avond,

Ik heb op 23 mei met medicatie van gyn het vruchtje verloren
    (Na 8,5 week was het gestopt met groeien wat eigenlijk 10 weken moest zijn,
    het was mijn 1e zwangerschap)
    Helaas was 1 dosering medicatie niet voldoende om de rest af te stoten.
    5 dagen later op advies van gyn 2e dosering genomen. Ook dit bleek 2 dagen later op echo niet geholpen te hebben.
    Gister 3 weken geleden gecuriteerd, 2 weken erna, blaasontsteking geconstateerd, antibiotica gekregen.
    afgelopen donderdag controle echo, gynecoloog vertrouwde het nog niet helemaal dus een waterecho gemaakt (erg pijnlijk) maar alles zag er schoon uit!!
    gister bij huisarts bleek ik weer een blaasontsteking te hebben nu ook echt met veel pijn.
    Nou vanmorgen ineens buikkrampen en oud bloedverlies, kan ik dan nu al ongesteld zijn want veel is het niet of is het van die waterecho of de blaasontsteking?
    Ik ben er nu na 5 weken toch echt helemaal klaar mee en word die kwaaltjes van me echt zat!!!! Hopelijk kan iemand mij wat duidelijkheid geven.

Alvast bedankt!!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Erg vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad. En erg vervelend dat je er nu zo'n nasleep van hebt. Ik denk niet dat je nu al ongesteld bent, maar dat het echt komt van de waterecho. Waarschijnlijk door de waterecho is er een kleine bloeding ontstaan. Dat is er nu uit gekomen en ziet er uit als bruin (oud) bloed. Dit geeft ook vaak wat buikkrampen. Ik hoop dat dit wat verduidelijking geeft en dat het nu allemaal klaar is. Sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

3. steefj

steefj Lid

28 jun 2014
    77
    0
    0
    audicien
    Oke dank u wel voor uw reactie, ontzettend fijn om via deze weg gewoon vragen te kunnen stellen!

Kan dit bloedverlies ook echt enkele dagen aanhouden?
    Ik heb het namelijk nu nog steeds (3e dag dus al :()
    Het is niet noemenswaardig veel maar het begint nu wel helder rood bloed te worden en de krampen houden ook aan (dit is niet heftig ofzo maar het is er wel)
    Of moet ik anders weer even contact leggen met de gynecoloog?

Alvast hartelijk dank voor uw informatie!

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Als het bloedverlies nu helderrood is, dan is er toch een nieuwe bloeding ontstaan. Mogelijk ben je dan nu toch ongesteld geworden. Vooral omdat je ook krampen hebt. Ik zou het nog een paar daagjes aankijken. Blijf je dan nog vloeien (helderrood), dan zou ik je adviseren weer contact op te nemen met de gynaecoloog. Over een paar dagen verwacht je dat het over is, anders is het te lang voor een menstruatie en moet voor er gekeken worden waar de bloeding vandaan komt. Ik hoop echt voor je dat het een gewoon een menstruatie is!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina