Hallo iedereen, Ik zit met een vraag... vanwege de onzekerheid in het begin (waarschijnlijk bekend bij de meesten). Vandaag ben ik (volgens mijn berekeningen precies 4 weken zwanger. Gisteren voor het eerst een test gedaan, was positief. Vorige week rond deze tijd waren mijn tepels ontzetten gevoelig en de borsten redelijk. Maar sinds 2-3 dagen is dat afgenomen. Mijn borsten zijn alleen nog maar een klein beetje gevoelig. Herkent iemand dit? Reden om zorgen te maken?
Wat toevallig, ik ben precies even ver als jij en heb hier ook last van. Ik heb hier gisteren al een topic over gepost en daar zeiden de meesten dat het wel normaal is zo vroeg dat symptomen komen en gaan. Laten we hoop blijven houden. Ik duim voor ons allebei!
Ja, indd wat toevallig!! Nou toi toi toi!!! Dan zal het bij ons beiden gewoon helemaal goed zitten !!! Moeilijk he, zo de eerste weken.... de onzekerheid... pfff...
Het is komen en gaan. De dagen voordat ik positief testte had ik ontzettende pijnlijke boobies en na de test helemaal niets meer, ze werden ook weer kleiner. Dit heeft zo´n 10 dagen geduurd en nu zijn ze weer gevoelig en groter. ´s avonds overigens meer dan overdag.
Hier was het ook een komen en gaan van pijnlijke borsten (vooral tepels). Na een week of 12/13 ging het over.
ik herken het ook wel. bij iedere positieve test die ik had verdween de gevoeligheid van mijn borsten compleet en een week later nam de kwam de gevoeligheid weer langzaam terug. Nu begin ik af en toe een steekje weer te voelen en voel ik dat ze 'aanwezig' zijn. maar ze zijn nog steeds niet pijnlijk ofzo. geen zorgen dus!
Dat is fijn om te lezen. Proberen volop te genieten maar! Liz, bij jou is het ook nog maar een prille zwangerschap zo te zien. Gefeliciteerd!
Bij zes weken was het voorbij. Nu alleen een beetje gevoelig, maar niet meer zo pijnlijk als voorheen.
klinkt een beetje raar maar ik heb soms ook dat ze de ene dag wat groter en gevoelig zijn en de andere dag lijken ze ineens iet wat geslonken. Ik denk dat dit erbij hoort ivm hormoonschommelingen.
Probeer je geen zorgen te maken. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en een hoop symptomen had ik laatst ook al niet meer. Heb gelijk de vk gebeld die vertelde me dat ik me geen zorgen moet maken zolang ik geen bloed verlies Snds deze week zijn de symptomen weer terug en zijn mijn borsten heel erg pijnlijk! Geniet van je zwangeschap
Het komen en gaan en het wel of niet hebben van klachten zegt niets over het wel of niet goed gaan van je zw, aldus de verloskundigen hier op de pagina. Ik heb van week6 tot week 10 last gehad van misselijkheid en vreselijke moeiheid, maar opeens wat dat weg, ik tuurlijk vet in paniek. Was dus helemaal niet erg.. Ik heb negen maanden lang totaaaaal geen last gehad van mijn boobs. Niets geen pijn, en geen cm gegroeid..ms ietsjespietjes voller...en ik maar denken dat ik ook eindelijk een mooie voorgevel zou k rijgen
En hoe voel je je nu? Voel je je borsten? Ik steeds minder lijkt wel. Wel komen er nu kleine misselijkheidsklachten opzetten... Vannacht voelde ik mijn buik heel goed, beetje steken her en der. En bij het niezen flinke steek in de onderbuik. Spannend, spannend!!!
Ja daar heb ik ook last van..vorige week waren ze ontzettend gevoelig en nu heb ik het idee dat het minder is..vanochtend nog een keer een test gedaan hihi..beetje onzekerheid nog..maar ben toch echt zwanger
Ah fijn, dat jij wat meer begint te voelen. Dat is ergens toch wel geruststellend lijkt me. Ik heb bij vlagen wel weer wat meer last van mn borsten, maar het komt en gaat. Verder heb ik eigenlijk nog nergens last van. Sommige dagen lijkt ik wat moeier, maar dat zijn eigenlijk alleen de dagen waarop ik echt veel gedaan heb en dan zou ik me sowieso moe voelen . Ik ben niet misselijk ofzo. Toen ik zwanger was van mn dochter begon mn urine rond deze tijd ook anders te ruiken (lees: heel erg te stinken), maar daar heb ik ook nog geen last van dit keer. Ik blijf het toch wel eng vinden hoor. Ik zou toch liever een heel duidelijk symptoom hebben, zodat ik weet dat er iets gebeurt. Wat kruipen de dagen voorbij he, zo die eerste dagen.
Ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Zou soms ook willen dat de klachten duidelijker waren. Mijn borsten zijn ook niet de hele tijd even gevoelig, het komt en gaat nog steeds. Wat de urine betreft, ik vond mijn urine juist tot een paar dagen geleden anders ruiken. Dat is nu (volgens mij) voorbij. Verder wat misselijkheid betreft, dat was ook vorige week bij vlagen een beetje, maar is ook niet veel. Ik blijf het ook heel spannend vinden! En wat gaat de tijd dan langzaam....
Ik had daar ook in het begin last nu nu lijkt het af te nemen.Ben nu rond de 7 weken. Ze waren ook groot mijn borsten mijn man vond het wel wat Alleen no touch toen het was te pijnlijk Ik hoop dat het niet meer terugkomt hihi
Ik heb mn borsten amper gevoeld tot 6 weken..Daarna als je naar ze keek deed het al pijn.. En dan over een hobbeltjesweg fietsen.. oeioeioei.. Inmiddels word het een beetje minder gelukkig