Hoi meiden, Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen. Tot de vorige menstruatie.. Ik zou zaterdags ongesteld moeten worden, maar werd dit woensdags al. Niets voor mij, maar dat kan natuurlijk.. Nu had ik in de week van 12 juni vruchtbaar slijm, dat zou dus weer precies 2 weken na mijn menstruatie zijn. Maar.. nu kreeg ik gister alweer een rugpijn, was ik met vlagen moe.. Vandaag is het helemaal 'mis'; ik ben duizelig, moe, last van een zeurderig gevoel in m'n buik, ook last van m'n rug, en elke keer het gevoel dat ik ongesteld ben, ben erg vochtig van onderen. Zit nu dus 5 dagen voor m'n menstruatie, gisteren dus 6 toen ik die symptomen kreeg. Ik dacht eerst: misschien een innesteling, maar dit lijkt me toch niet aan te houden 2 dagen, toch? Wat denken jullie, zou dit een teken van m'n menstruatie zijn die wéér te vroeg komt? Of kunnen dit ook symptomen zijn? Normaal heb ik één dag van tevoren last van de klachten van vandaag voordat ik ongesteld word. Ik hoor graag of er meiden zijn die hier ook last van hadden en waar het wel symptomen waren..
Ik lees mee !! Ik ben benieuwd Lijky mijn verhaal wel Als 3 dagen nu ongeveer (vandaag iets minder) Mijn NOD is vrijdag Maar gister en eergisteren heeel erg emotioneel Misselijk Buikpijn ( ongi gevoel ) Honger En vandaag nog wel las van alle kwaaltjes maar stuk minder Nog wel kramp / drukkend / stekkend gevoel in me buik En pijn me onder rug En moe ?? Hihi ben net wakker Duim voor ons meid !!
Bij mij precies hetzelfde! Ik had met name gisteren erg sterke krampen in mijn baarmoeder en rug; geen ongesteldheidsgevoel. Ik heb mijn ovulatie gehad rond zondag 9 juni, dus aanstaande week ga ik testen (voor nod was negatief).
Tja, daar is weinig over te zeggen, over een paar dagen kun je testen! Bij mijn eerste zwangerschap was ik er de eerste 2 maanden dat we probeerden zwanger te raken ervan overtuigd dat ik zwanger was, maar bleek dat niet zo te zijn. De 3e ronde was ik er van overtuigd dat ik ongesteld moest worden (precies dezelfde symptomen) en toen was ik zwanger. Ons 2 kindje heeft iets langer op zich laten wachten. Deze keer was het de 10e ronde raak. Iedere maand dacht ik wel weer iets anders te voelen/op te merken waardoor ik dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben op een gegeven moment zelfs van onderen gaan voelen of ik wellicht andere afscheiding zou hebben o.i.d. Ik heb namelijk gelezen dat er veel vrouwen bij waterige afscheiding zwanger bleken te zijn. Ik had elke keer waterige afscheiding (veel!) en werd juist ongesteld. De keer dat het raak was had ik juist geen (of amper) waterige afscheiding en toen was het dus wel raak. Dat is het enige verschil wat mij is opgevallen, voor de rest niets. Maar ook dat wil niet altijd wat zeggen, aangezien afscheiding ook kan blijven veranderen. Feit blijft dat we geduldig moeten zijn (hoe moeilijk dat ook is, I know!!!!) en af moeten wachten tot we kunnen testen. Succes meid, ik hoop voor je dat het raak is!
Klopt, rustig afwachten, maar hoe moeilijk is dat! Vannacht nog niet ongesteld geworden. Woensdag is m'n NOD pas, maar had afgelopen donderdag al symptomen die ik ook altijd heb als ik ongesteld word. Maar dan word ik het een dag of 2 later ook.. Nu nog geen ongesteldheid.. Lijk wel meer afscheiding te krijgen, hoop dat ik woensdag nog niet ongesteld ben, maar m'n gevoel zegt dat ik mezelf aan het bedriegen ben..
Mijn eerste reactie op de site, ik lees vooral mee maar dit is zeer herkenbaar. Ik had precies hetzelfde, overtuigd dat ik helaas weer Ong. zou worden (krampen, rugpijn, opvliegers, wel nu vreemd honger gevoel erbij) de eerste afspraak volgende week in Ziekehuis net gemaakt (bijna 2 jaar bezig dus nu toch de stap genomen om afspraak te maken) wat denk je? ---> positieve test Hoop voor jou ook dat het zo mag zijn. Het is afwachten en je mind neemt soms een loopje met je maar niets is uitgesloten --> wonderen bestaan !!!!
Bedankt voor je eerste hoopgevende reactie! Wat fijn voor jullie dat het voor jullie nu een positieve test mag zijn! Geniet van je zwangerschap!
Hier ook herkenbaar! Ik had al week voor mn NOD menstruatiekrampen en 5 dagen voor NOD testte ik al positief!
Het zijn bij mij niet alleen de krampen, heb ook last van m'n rug en een 'nat' gevoel van onderen steeds... Echt zo'n ongi-gevoel.. Vanmorgen kwam ik uit bed en toen dacht ik: nu ben ik ongi!, ik voelde de afscheiding, maar nog niets, pfff.... Heb er echt nog nooit zo lang tegen aan zitten 'hikken', als nu.. Voel me echt precies hetzelfde dan als ik ongesteld moet worden, maar steeds niets... Woensdag is m'n NOD pas.. Hadden jullie ook steeds dat jullie wel afscheiding verloren, of waren jullie toen droog? Gisteren heb ik nog veel vloeibare witte/gelige slijm verloren, verder niets meer... 'k Weet het ook niet, ik weet... afwachten maar.. is zo moeilijk!
Ik ben ook al een enige tijd bezig met zwanger worden over een paar weken zou ik naar het buitenlandgaan voor een behandeling.. Vorige maand een miskraam gehad.. Ik had ineens super veel slijm met mijn eisprong. Dacht ach ja benut het maar voor de laaaatste keer voor ik ga.. Ik stond er niet bij stil, maar besefte dat mijn ongesteldheid weg bleef. Had zoals elke maand gevoelige borsten voor mijn nod.. Verschil zag ik niet.. Op de dag dat ik ging testen.. (ver over mijn nod heen, afgelopen vrijdag) werd ik wakker met ontzettende ochtend misselijkheid.. Nu heb ik zeurende tepels en steken in mijn borsten voor de rest valt het allemaal mee.. oh wat ik trouwens ook heb is niet echt kleverig slijm, maar echt nat in mijn ondergoed, alsof ik een plasje heb gedaan Merk er alleen niets van als het komt, ik zie het alleen op de wc terug. Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in handen!