Over het gevoel in m'n borsten kan ik niet meepraten, want die zijn nu al meerdere dagen pijnlijk en gezwollen. Over het komen en gaan van andere symptomen kan ik wel wat zeggen. Zo was ik gisteren en maandag bijvoorbeeld ontzettend misselijk en heel moe, vandaag heb ik daar weer geen last van. Volgens mij zit ik ook in dezelfde periode als jullie. Echt een hele enge periode. 'k ben er nog zenuwachtiger over dan toen ik moest gaan testen...
Ik merk ondertussen ook dat het op en af gaat. het ene moment voel ik mijn borsten helemaal niet en paar uur later weer wel. Wel blijven mijn tepels tot nu toe constant gevoelig. Wat de rest van de symptomen betreft, in de week na NOD ongi-krampen gehad, af en toe beetje misselijk enz... die symptomen heb ik sinds een aantal dagen niet meer. De zwangerschapstesten zijn wel steeds donkerder geworden. En het voelt goed. Klopt dus wel wat ze zeggen, gaat op en af...
Heel normaal Voor mn testen had ik onwijze steken in mn borsten en deden ze zeg maar al pijn als je er alleen maar naar keek. De dag voor mn eerste test nam het ineens af en is de pijn nooit meer zo heftig teruggekomen gelukkig! En zie mijn banner; ik ben toch al 17 weekjes ver!
Hier t zelfde als bij Justxme . Heb denk ik tot een week of 10-11 gevoelige borsten gehad, maar dat is gekomen en gegaan. Soms voelde ik ze ook niet, en ik erop drukken als een gek om te checken of ze nog gevoelig waren ..alsof dat een soort van zwangerschapsgraadmeter was haha Merk sowieso dat die symptomen komen en gaan..!
Mijn borsten doen vandaag ook minder pijn. Best eng. Maar ik blijf hoop houden morgen naar de dokter even bloed testje Ideaal zo arts in opleiding waar ik goeie band mee heb
Ook hier wisselend geweest. Borsten deden in het begin behoorlijk veel pijn en dat nam ook ineens zo af. Nu is het wisselend of ik gevoelige tepels heb.. Is dus wel gewoon normaal en geen reden tot zorgen!