goedemorgen allemaal, ik weet het ben een testfreak maar had gister toch echt een 2de streepje op de z&k en een lichte op de kv wat denken jullie? ben ik zwanger? zal ik een cb test halen of niet? word hier zo onzeker van
en deze heb ik ook nog... op de laatste foto is het streepje wat ingedroogd, baal een beetje dat ik hem niet mooi op de foto krijg hier is hij duidelijker dan het streepje van gister middag alvast bedankt voor het kijken allemaal owja en weet niet precies wanneer mijn nod is
Ik zie wel een 2e streepje, maar kan echt de kleur ervan niet zien. Misschien ben je gewoon wat vroeg aangezien je je nod niet weet.
bedankt voor het kijken allemaal de streepjes zijn nu ingedroogd en dan heb ik dit nu stop ik even met testen ook om teleurstelling te voorkomen
Ik zie een heel licht streepje, over 2 dagen nog eens een testje doen. Wel mooie keukenrol . Veel succes
Zelf zie ik geen roze streep, zie je die zelf (roze). Als je die hebt zou ik binnen 2 dagen nog eens testen, dan moet die duidelijker zijn. Zelf had ik vorige week iets wat leek op een streepje maar kon ik niet zien of die roze was, 2 dagen later opnieuw getest en niets meer te zien. ik duim voor je