Mooie duidelijke streep, Gefeliciteerd zou met 1 test verder testten zodat je kan zien of hij mooi oploopt
Bedankt dames, ik heb net nog een kruidvat gedaan, deze leek eerst niet te knallen,maar droogt donker op, denk nu toch dat er echt iets groeit, zouden kruidvat en trekpleister identieke testen verkopen? Ze zien er wel hetzelfde uit, er staat weer een nieuwe test in mm album
Nou dames, ik geloof nu echt zwanger te zijn, clear blue gaf zwanger aan, over 3,5 week een echo. De test gaf aan 2-3 weken, maar dacht zelf al 3+ te zijn, maar goed we wachten de echo nu maar gewoon af
Die bij de dokter(of bij mij toen in het ziekenhuis)zijn echt niet gevoelig idd. Geen streepje erop te zien, terwijl ik toch best al duidelijke kruidattesten en een positieve cb digitaal had. Gefeliciteerd, je bent gewoon zwanger!!!
Hoi Dames, Ik ben zelf doktersassistente dus ik weet welke wij gebruiken. Waar ik werk gebruiken ze de QuickVue testen en die testen vanaf 25 IU/l positief. De meningen op de praktijk zijn verschillend wat betreft de gevoeligheid ervan. Heb alleen nog niet meegemaakt dat we bij iemand negatief testen op de praktijk en achteraf positief was met een eigen test thuis dezelfde dag of een dag later.