Iemand ervaring mee..? Het leek me zo leuk om na de eerste echo met onze oudste een digitale test doen om te onthullen dat we zwanger zijn. Maar kan hij dan negatief zijn? Nee toch? Ik heb nu 3+ erop staan
Ja dat snap ik maar gewone testen worden lichter na 6 weken.. Vandaar mijn vraag. Maar ik bedacht me om anders van te voren nog ff een action te doen dan weet ik genoeg
Volgens mij is er nog voldoende HCG in je urine te vinden, aangezien je vanaf 6 weken ook voor MvM gaat plassen. Pas vanaf 16 weken wordt het volgens mij minder!
Ik heb voor MvM geplast, en was juist met 6/7 weken een knaltest! Ze deden toen een simpele hcg test (hij leek op zo een van de kruitvat) Je hebt ook die testen van clear blue waar alleen 'zwanger' op staat, misschien is dat leuker voor de foto als met een tijd erbij.. 😊
Bij mij zijn ze eigenlijk nooit afgelopen voor die tijd. Had er nog eentje over en gedaan met 14 weken zo wat en heel erg duidelijk
Als hcg te hoog word voor de test kan ie inderdaad 2-3 aangeven ipv 3+. Mvm testen kan je niet vergelijken met de testen van bijv de kruidvat. Die testen hebben meer hcg nodig en zullen dus pas later knallen. Zou denk ik zelf eerder iets anders verzinnen om het te vertellen.
Il heb een clear blue gedaan met 12 weken. De test zei toen 3+. Ik wist niet dat ik zwanger was door behandelingen. Dacht ook nog maar net zwanger te zijn tot de eerste echo. Boem 12.4 weken. 😁