hoera een positieve ovulatie test!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Naomi86, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik ben helemaal door het dolle heen! van de week zat ik er nog helemaal doorheen omdat ik het gevoel had echt geen ei te krijgen, temp deed maar een beetje waar die zin in had, had al dagen waterige en eiwitachtige afscheiding maar mijn testjes bleven negatief.
    en dan opeens vanuit een niets een positieve ovulatie test!

1 keer raden wat wij vanavond gaan doen....:D

Bekijk bijlage 231572

ps.. dit was nog binnen afleestijd, net voor afleestijd werd ie nog donkerder!

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Super! Veel plezier met klussen :D

3. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Veel klusplezier!!

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Super! Veel plezier met klussen dan ;)

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Oh super! Succes met klussen ;)

6. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet precies wat je bedoelt.

Vandaag getest met clear blue :) eindelijk een positief, had ook een aantal dagen doorzichtig slijm cq afscheiding. Ik hoop dat het deze maand mij goed nieuws brengt en natuurlijk alle andere vrouwen die hard bezig zijn om mama te worden.

PS voelde linksonder een zeurende pijn. Betekent dat nu dat het eitje vandaag gat springen of binnen 24-36 uur ???

7. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    ik voel nog niks.

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Naomi, wat super dat je een positieve test hebt!! Ik heb vandaag ook (eindelijk) een positieve ovu-test gehad. Zit nu op CD25, dus wacht ook al een tijdje en had de moed ook een beetje opgegeven deze cyclus.
    Heb je de hele dag al een zeurend gevoel in je buik? Ik heb al 2 dagen een zeurend gevoel, rechtsonderin. Geen idee of je ei dan al gaat springen, of nog moet springen.... Ze zeggen dat je ei toch na 24-36 uur springt als je je LH piek hebt gehad!? Of zit ik er helemaal naast?

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    En voor de andere meiden: natuurlijk ook super dat jullie ook een positieve test hebben!! :)

10. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    hey zoe!, gefeliciteerd met je posi ovu test! ik had zaterdag en zondag dat ik me iets misselijk voelde en wat raar gevoel in me buik. maar heb er niet echt heel veel aandacht aan besteed. gisteravond had ik wel hoofdpijn en was ik wat duizelig. vandaag heb ik ook nog een posi ovu test gehad maar niet zo knal als die van gister. gewoon 2 gelijke streepjes. volgens mij springt je ei idd 24-48 uur na posi test.

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Naomi, beetje late reactie! Sorry! Hoe is het met jou? Heb je nog klachten gehad? Mijn buikpijn is over, alleen heb ik nu pijnlijke tepels :(
    Heeeeel irritant! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is!! Wanneer kan jij testen?

12. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    gemeente Buren
    hey, FF heeft mijn ei nog niet gevonden. dus ik test nog even door en kijk wat mijn temp gaat doen. vandaag nog wat krampjes steekjes onderin mijn buik. we wachten "geduldig"af....:D
    en klussen gewoon vrolijk door:p

Deel Deze Pagina