Hoi meiden, Heb vanmiddag rond n uurtje of 4/5 een testje gedaan. En hieronder het resultaat. Ik kon niet wachten tot morgenochtend Dus dacht doe er vast eentje je weet maar nooit.. Wat denken jullie, kan ik stiekem blij zijn of zal het streepje morgen weg zijn? Ben bang dat ik blij ben voor niets en durf eigenlijk morgen geen test te doen.. Ik hoor graag jullie mening.. Liefs
Ik denk ook dat ie positief is! Morgen gewoon nog eentje doen met ochtendurine.. Dan is ie vast nog wat donkerder! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ben echt blij met jullie reacties! super lief dank jullie wel. Misschien ben ik ook een beetje raar dat ik bang ben dat ie morgen negatief is.. Het kan ook geen indroogstreep zijn toch? Ik kreeg direct resultaat in de eerste paar seconden. Daarna werd t steeds donkerder. Dus zou toch niet kunnen? Heeft de kv testen indroogstrepen? Liefss
Mijn test was eerst ook heel licht na 5 minuten, daarna werd hij echt steeds donkerder en de lijn was net zo dik als bij jou nu en ik was toen echt zwanger! Kan niet missen dit! Morgen een digitale test doen?!
Ik krijg toch stiekem wel een beetje hoop nu Ik ga morgenochtend inderdaad de 2e van kv gebruiken en kijken hoe die is met ochtendurine.. Ik ga het gewoon doen! En dan idd de digitale!
Hoi lieve meiden! Dankjulliwel!! Ik heb vanochtend een nieuw testje gedaan en deze was net zo licht. Ik had gehoopt dat ie wat donkerder zou z ijn.. Maar er is wel een streepje te zien. Ik zal strakjes een foto uploaden. Denk dat ik gwn de ha ga bellen voor een bloedtest. Dan weet ik het gelijk zeker toch?