Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door essiee, 13 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb even een vraagje, namelijk:

Mijn urine stinkt sinds vandaag ontzettend, kan het zijn dat ik zwanger ben???????? :(

Ook had ik vandaag 1 ontzettend scherpe steek heel laag onder in mijn buik (lies) al een paardaagjes af en toe een steekje maar deze deed echt heel erg pijn :cry: . Herkent iemand dit?????

Liefs essiee

2. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi essie,

mss heb je gewoon een blaasontsteking! daar lijkt het op iig, mss dat de pijn nog komt na het plassen. natuurlijk hoop ik voor je dat je gewoon beter ruikt (zwangerschapskwaaltje ;) ) en dat je dus zwanger bent, dan zijn die steekjes bandenpijn.

succes

gr saskia

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi essiee

Ik wacht al een tijdje op mijn ongi en nog steeds niets en ik vraag mij ook af bij ieder pijntje of ik mischien zwanger ben maar 2 keer negatief getest.
    Je lichaam kan veel met je doen merk ik en je erg onzeker maken.
    Dus het enige wat je kan doen is wachten of je ongi word of niet en dan hopen op een positiefe test.

Als je pijn voeld in je lichaam kan het van alles zijn maar we hopen natuurlijk alemaal op een zwangerschap.
    Ik wens je veel geluk en hopelijk snel zwanger.

Doei Teddy.

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja ik sluit me hier bij aan. Je zal moeten hopen dat de duivels wegblijven en dan testen. Dat is de enige manier om er achter te komen. SUCCES!

Deel Deze Pagina