Ikheb mijn Mirena laten verwijderen op 8 augustus ben vanaf dat moment met ovaluatie testen aan de gang gegaan.(sensitest) Heb vaak lichte maar wel duidelijke 2e streep maar nog geen heel donkere streep gehad. Nu ben ik een paar dagen voor mijn NOD en heb nog steeds de tweede streep op de ovu test (niet heel diep donker paars maar er staat echt een streep) Ik heb nu al anderhalve week behoorlijk last van mijn darmen en rommelende buik felle steekjes richting mijn lies en duizelingen steek in mijn borsten , opgeblazen gevoel en blablabla Nu heb ik vanochtend een vroege zw test gedaan van sensitest maar helaas helemaal blanco. Herkend iemand dit en wat kan het betekenen????????????
Ik heb dat ook dat mijn ovu-testen ruim een week positief blijven. Het schijnt zo te zijn dat er na je eisprong nog steeds LH in je lichaam kan blijven zitten waardoor je lang een positieve test houdt. Maar dan heb je waarschijnlijk wel al gewoon je eisprong gehad, dus het zegt niet zoveel. Maar ik snap je onzekerheid, ik begreep er in het begin ook niks van! (nu, na een aantal keren gewoon ongi geworden te zijn, ben ik er aan gewend en weet ik dat het niks betekent.)
Ik heb ook altijd een tweede streep op mijn ovu-test staan. Op welke cyclusdag ik ook test. Dat zegt dus helemaal niets. Hopelijk test je over 5 dagen positief! Succes!
Herkenning, alleen dan zonder de ovutesten. Na verwijdering paar keren ongie overgeslagen. Maar wel volledige zwangerschapskwaaltjes gehad. En ook buikpijn bij eisprong. Ik denk achteraf dat mij ei niet sprong ofzo? En ineens aan het eind van zo'n lange cyclus was ik zwanger... (zie banner). Normale cyclus: 26 dagen. Na mirena: 53-32-53 En dus met zulke ovrtuigende zwangerschapklwalen, dat zelfs mijn ha het niet meer wist.