tekst zegt het al we gaan op naar de volgende ronde en heb mijn ei rond 3 dec ( met toeval op mijn verjaardag ) wie nog meer ?? dan kunnen we elkaar steunen en lekker klagen van de ongemakken en de opvolgende 14 dagen erna volgen. xxx
heb net opje vorige gereageerd.. ik ben 4 dec... spannend.. het is voor mij dan 2mnd geleden na mijn mk dus.... duim duim duim voor ons
Hoi Hoi, Ik zit op 1 dec...ronde 5 na mijn MK. En ronde 11 intotaal. Meid ik ga duimen dat het voor ons roze mag worden!!! Veel geluk en succes....liefs LIlly
oo nou ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen deze maand zou wel het ultieme cadeautje zijn voor ons voor kerst voor mij dan op mijn verjaardag. heb dit keer toch maar weer ovulatie testjes gekocht, al een tijdje niet meer gedaan, maar dacht nu wil ik toch nog een keer gericht proberen voordat ik naar de gynaecoloog moet. xx
Hoi Hoi, Ik ben nu sinds ander halve maand aan het tempen, ik werd onzeker van de ovulatietesten die ik maar 1 maand heb geprobeerd, ik zag geen eisprong! Morgen belt de huisarts mij terug en daarna ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis...we worden door gewezen wat ik ook wel weer ergens eng vind. Ik ga ervoor dat het ons zo gaat lukken. Meiden veel plezier en geluk de komende dagen.... Liefs LIlly
ik ben 2 dec jarig en waarschijnlijk heb ik mijn eisprong rond 4 dec dus ik hoop het zo lijkt me wel erg super als het dan raak is ...
hey wat leuk ik dus op 3 dec net 5 minuten over twaalf s'nachts is toch een goed maand he en jarig en sinterklaas en kerst het kan niet op
jij ook succes he, helaas werk bij mij temp niet zo ik heb van mijzelf een lage temp, en kan erg veranderlijk zijn. vandaar die testjes heb het ook een tijdje niet meer gedaan maar dacht deze maand kan het geen kwaad om nog eens extra mijn best er voor te doen en leuke naam heb je toeval wil dat ik je naam op mijn favo lijstje heb voor een meisje ja ja nu al mee bezig maar zodra ik een leuk naam zie of hoor schrijf ik het meteen op. ik zal wel niet de enige zijn die dat doet.
ik vind december een geweldige maand en als het deze maand ook nog raak mag zijn zou het helemaal mooi zijn
Ik heb de eisprong waarschijnlijk rond de 9de. Dat is dus ietsje later, maar ben ook erg benieuwd. Zijn al enige tijd bezig, dus ik vind dit ook een super maand om eindelijk zwanger te worden.
Ik ook rond deze dagen (denk ik) Ik ben gestopt met ovutesten... nu weer de 2e ronde zonder, in totaal ronde 14 alweer. En ronde 4 na mijn 2e mk... Ik heb het gemiddelde van mijn cyclussen aangehouden, dus we zijn al ff aan het klussen, en klussen nog even door Ik denk dat ik 15 dec kan testen, mijn moeders verjaardag Groetjes Cyntje78
Ik doe ook mee. volgens mijn banner komt het ei pas rond zondag. Maar mijn ovu-testen worden nu al steeds donkerder. Dus ik verwacht mijn ei donderdag of vrijdag.
ik weet het niet meer zeker.... mijn cyclus is zo onreglmatig als de NS (alhoewel die steeds beter op tijd zijn ) maar wat ik als gemiddelde heb berekend zou ik voor sinterklaas een ei kunnen krijgen... maar ik ga vanaf 3dec voor het eerst testen.... good luck iedereen!