Ik heb al een week of 2 last van een gevoelloos bovenbeen, niet constant, maar toch vrij veel. Er zal dus ergens een zenuw gekneld zitten. Zijn er onder jullie nog die dit zo vroeg in de zwangerschap al hadden? Ben een beetje bang hoe dit zal evolueren als ik daar nu al last van heb
Ik had dit ooknal vrij vroeg. Ook maar af en toe. Nu heb ik dit nog steeds, maar het is niet meer geworden bij mij. Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Lees even mee.
Ook ik lees even mee. Heb er denk ik sinds ik 10 weken zwanger was last van. Allebei de boven benen 'slapen' heel erg snel. Misschien doordat je baarmoeder groeit en drukt op een been zenuw in je bekken? Ik weet het niet... Ben benieuwd of iemand anders hier meer van weet.
Ik heb dit!! Bij de tweede vanaf week 35 pas ongeveer en nu vanaf week 30. Bij mij gaat het over als ik mijn been even optil... Het is heel raar en voelt idd heel vreemd. Het was vorige keer na de bevalling ook meteen weer weg. Ik heb er nooit echt pijn aan gehad ofzo, maar het is gewoon een vreemd gevoel!
Inderdaad vreemd.. ik heb het alleen in mijn armen en handen. Vaak word ik 's nachts wakker met tintelende vingers, en als ik 's morgens opsta dan slaapt mijn hele onderarm en hand, soms aan beide kanten. En als ik aan t werk ben komt het vaak ook terug. Kon ook iets te maken hebben met vocht vasthouden toch??