Hoi allemaal, Ben 11weken zwanger en heb allemaal kleine zwarte haartjes op mijn buik gekregen nu, betekend dat het misschien een jongen is??
Hihi weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat zegt helemaal niets. Hier bijv twee keer wat meer gehad en een keer nauwelijks en drie meiden
Ik heb het met beide zwangerschappen gehad, een meid en een jongen dus denk dat je er weinig over kan zeggen... Je zou wel, als je heel ongeduldig bent bij een pretecho bureau een nub theorie erop los kunnen laten... Of bij 14/15 weken kan een goede echoscopiste wel zien wat het word.
Hier ook bij beide zwangerschappen! Ik denk dat het gewoon door hormonen komt. Eerste van mij is toch echt een meid! Nu wel in verwachting van een jongen.
Hier ook donkere haartjes, ik vind het echt zoooo onvrouwelijk, bah, maarja, het zal er wel bij horen! Hier weten we niet wat het word, wou kleine niet laten zien tijdens de 20 weken echo... Volgens mij ist gewoon een fabel, hihi. Veel suc6 met je zwangerschap!
Hier ook haartjes op de buik en toch echt een meisje in mijn buik. Had het bij de vorige zwangerschappen ook en dat zijn ook 2 meiden. Dus wil echt niet zeggen of het een jongetje zal zijn.
Ik lijk wel een aapje (oké, das lichtelijk overdreven maar je snapt mn punt...) Ook meer ineens veel (lichte) haren op mn gezicht... En tenzij onze beeb haar schaamlippen nog heeft geruild voor een balzakje... Krijgen we toch echt een meisje!
Whaha bij mij wel! Bij mijn tweelingmeiden geen haartje te bekennen en nu een super sexy buiksnor als ie naar vanzelf weer verdwijnt vind ik t niet erg haha
Ik heb ook zo'n mooie buiksnor (ahum!) en ik ben zwanger van een meisje.. Een vriendin van mij hetzelfde verhaal.. Ook een snor en een meisje na de bevalling is het bij haar wel weggegaan.. Hopelijk bij mij ook! Haha
Dank Jullie allemaal!! Ben nu heel benieuwd, heb inderdaad al een pretecho afgesproken voor over 4weken!! Iedereen succes met de zwangerschappen!
Bij mij wel.. bij oudste had ik dit (zoon) en nu weer (zoon) maar bij de tweede had ik dit niet (meisje)