Hallo lieve allemaal, Misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik heb sinds een paar dagen last van krampjes in mijn buik. Dit duurt echter maar even.S'avonds last van misselijkheid. En mijn borsten zijn gespannen(steviger) maar niet pijnlijk.Dit is ook mijn vriend opgevallen.... Ook ben ik emotioneel. Kan het zijn dat ik zwanger ben?? Ik moet rond de 25ste ongesteld worden. En heb deze maand mijn eisprong niet gevoeld. Geen slijm etc. Testen heeft nog geen zin volgens mij, want dat zou dan veel te vroeg zijn waardoor ik een negatieve uitslag krijg. liefs Kim
hallo ik zal je mijn verhaal even vertellen .. normaal voel ik ook mijn eisprong altijd en hen ik ook altijd vruchtbaar slijm en ga zo maar door.. maar afgelopen maand heb ik geprobeerd erachter te komen maar ik heb geen idee eigenlijk wanneer mijn ei is geweest dat was de 1e maand dat ik dat niet wist. maar wel gewoon ''geklust'' 1 week lang rond de vruchtbare dagen . raad eens... ik ben zwanger.. maar goed dat zegt nog niets van jou natuurlijk je moet pas over 8 dagen ongie worden was het wel gepland wilde je kinderen?. zo ja dan hoop ik voor je dat het raak is. !
@lovepeet... Thx voor je reactie Als eerste van harte gefeliciteerd. Helemaal toppie Ja het is heel erg gewenst zelfs. We zijn ondertussen al 15 maanden bezig Ik voel me vannochtend erg beroerd.Ik voel normaal elke maand mijn eisprong. Ik verlies wel iets slijm maar als ik dan een test er tegenaan gooi blijk ik geen eisprong te hebben pffff snap er niets meer van Je lichaam kan je echt om de tuin leiden..... Normaal heb ik op dag 14a16 mijn eisprong nu zit ik inmiddels al op dag 21 en nog geen gehad. Er zit niets anders op dan afwachten, testen heeft nog geen zin. heel veel liefs Kim
Tjah het kan alle kanten op he, nog even geduld hebben. Ik zelf dacht echt dat het niet raak zou zijn, voelde helemaal niets, en zat alleen maar in mn hoofd zo van, grrr ben al 9 maand bezig. En toch een week later getest, en positief!!! Dus ook zonder kwaaltjes kan het raak zijn.