Van de trap gevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ik deed de was in de wasmachine (zolder) en wil de trap aflopen kletter ik kei hard op m`n stuitje na beneden. T ging zo hard dat ik ff geen lucht kreeg. Kon alleen maar hijgen op een rare manier.. Ik direct tel zoeken en m`n man gebeld voor dat ik van m`n stokkie ging.. gleed gewoon uit!

Schrik zit er goed in. Nu ben ik iets meer dan 37 weken zwanger.. Heeft dit gevolgen voor m`n kindje?

Net nadat ik viel kreeg ik wel een schopje.. Is ook geschrokken natuurlijk.

Nu doet m`n stuitje en rug helemaal zeer.. kan bijna nie lopen.. :cry:

Moet ik me ongerust maken? Ga ff kijken of ik nog wat bewegingen kan uitlokken in m`n buik.

Groetjes Danielle

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey meis,

wat zul je geschrokken zijn zeg!
    als je twijfelt zou ik de vk of gyn even bellen hoor, daar zijn ze voor maar je bent gelukkig niet op je buik gevallen, de scheelt alweer ;)

sterkte, ik denk dat je nog wel even last van je stuitje hebt :(

liefs

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt!
    ik had ook heel erge pijn in mijn stuitje, wat bleek nadat ik bij de HAP was geweest gebroken stuitbeen! ik kon echt niet meer zitten.

Met je kindje gaat het vast goed! die zit goed beschermd, maar bel voor de zekerheid je VK even of ze een hartmeting laten doen CTG.

sterkte!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Is mij in mijn zwangerschap ook overkomen, bel in elk geval even de vk en houd rekening met spierpijn straks. Koude kompressen gebruiken i.p.v. warme, dat is mij destijds verteld!

Sterkte, meis.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

bedankt

Ik heb net ff gebeld, vk moest in de buurt zijn dus komt zo ff langs hartje luisteren. Scheelt dat ik op mn kont gevallen ben..

ben benieuwd verder

Liefss

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik ben hoogzwanger door een rottweiler omver gesprongen toen ik de hond uitliet. Ik donderde zo naar achteren. (Dat kl#tebaasje interesseerde het niets overigens, kreeg nog flinke ruzie). Ik heb de VK gebeld, ze zei dat je kindje heel goed verpakt zit in je buik, maar als je buikpijn krijgt, wel gelijk bellen.

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jeetje! Dat dat baasje dat niet intereseerd! sommige mensen...

Ja vk zei nu ook dat het heel goed verpakt was.. dat de echte rake klappen pas gebeuren bij een auto ongeluk enz.. En mede doordat ik alleen op m`n kont ben gevallen viel het mee.. Ja doet wel zeer natuurlijk maar t hartje was goed zo`n 140 slagen p/m.

Mocht ik kindje haast niet meer voelen vandaag en vanavond nog niet.. of ik krijg bloedverlies moet ik bellen..

Ben nu wel beetje kort ademig.. :rolleyes: voel me zo`n doos.. Maar gelukkig is dr met onze beeb weinig aan de hand.. bij mij zit de schrik er goed in! En pijn in m`n rug en stuitje zal ook zeker nog wel ff aanhouden. Heb er al srl gelei opgesmeerd..

Groetjess

Deel Deze Pagina