6 maanden na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door EP1982, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben in mei (bijna 6 maanden geleden) bevallen van een prachtige zoon!
    Maar 2 maanden na de bevalling en nu nog steeds heb ik last van plopjes in mijn buik. Het lijkt een beetje op alsof je je baby in je buik voelt. Ik heb zelfs paar weken geleden een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ik niet zwanger was, gelukkig was dat niet zo.
    Sinds een weekje of 3 à 4 heb ik ook steekjes in mijn buik. De ene keer erger dan de andere keer. Soms voelt het alsof ik iets tegen mijn buikwand voel...
    Ik vraag me af of dit normaal is. Zijn dit mijn darmen....? Moet alles nog op z'n plaats terug komen? Dit was mijn eerste bevalling dus ik weet niet of dit normaal is?
    Hebben jullie dit ook gehad?

Liefs E.

2. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Ik ben ook in mei bevallen van een zoon :) Wat gaat het snel hè?
    Ik begrijp denk ik wel een beetje wat je bedoeld, volgens mij heb ik dat ook, maar ik heb het idee dat ik totaal geen buikspieren meer heb. Ik heb wel een hele platte buik, maar voor mijn gevoel kan ik mijn darmen te goed voelen zitten. Het voelt nog steeds heel 'anders'.
    Ik denk dat het wel eens de normale darmgeluiden/gevoelens kunnen zijn, maar dat je die beter voelt omdat het allemaal nog wat slapper is.

Deel Deze Pagina