Hoi, 7,5 week geleden ben ik bevallen. Afgelopen maandag werd ik voor het eerst weer ongesteld. Ik heb `s avonds zo een vreselijke pijn gehad dat het zwart voor m`n ogen werd... Kent iemand dit? Mijn hele buik voelde pijnlijk aan, meer dan normaal met menstruatie. Maar met plassen en ontlasting was het haast niet te houden, zo`n pijn! Maakte me echt zorgen. Na twee dagen was de pijn weer beter te hanteren. Heb geen dokter gebeld, omdat de vk. `s morgens bij de nacontrole al zei dat het heftiger, pijnlijker etc kon worden, maar ik herkende dit niet van de vorige keren na bevalling (dit was de vierde bevalling). Iemand???
Wel herkenbaar. Ik had een vreselijke eerste ongesteldheid na de bevalling die ook nog eens heel lang duurde. Als t aanhoudt, neem dan gewoon even contact op met je HA.
Had ik ook na de bevalling van m'n dochter.....werd helemaal naar ervan en was t ook erg. Ben 5,5 week geleden bevallen van m'n zoon en wacht nu op m'n 1e mentrustie....hoop dat t meevalt
Hier ook 1e menstruatie, heb niet zo'n enorme pijn als jij hebt.. (Heb wel 4 weken geleden spiraal laten zetten) misschien ook daardoor niet zo heftig? Maar heb wel buikpijn, wat ik eerder nooit had.............. Hoelang duurt zo'n 1e menstruatie ongeveer? Ik ben al vanaf woensdag ongesteld nu......
Hallo, dank voor jullie reacties. De menstruatie duurde niet veel langer dan anders. Gelukkig is het weer achter de rug, maar ik zie nu wel met vrees naar de volgende uit... Hopelijk was het eenmalig.
De eerste keer kan het echt pijnlijker en heftiger qua bloeden zijn. Dit neemt elke keer af. Ik had alleen wat meer bloedverlies bij beide kinderen dus het viel mee. Alleen vreselijk last van de onderkant.