Pff, wat een avond weer... Vriend zou hier komen en slapen, omdat hij morgen dagdienst heeft en geen auto ter beschikking. Scheelt gewoon een uur slaap, omdat hij in een andere plaats woont en hier werkt. Nu zou hij met de trein van half 12 komen. Hij was even in de kroeg geweest met een vriend. Belt hij om 11 uur op, huilend. Ik schrik me dood. Hij is onderweg van zijn fiets geslagen, op zijn hoofd, nek en rug geschopt toen hij op de grond lag, door een groep jongeren. Het is een donker stuk, waar wel eens eerder een meisje aangerand is 2 jaar terug. Nou, hij naar mij toe gekomen. Durfde niet terug naar huis te fietsen. Voor de zekerheid zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Lichte hersenschudding sowieso. Morgen zal hij flink veel pijn hebben. De boel is goed gekneusd. Gelukkig geen wonden verder. Ik heb hem ziek gemeld voor morgen. Hij wou gewoon gaan werken. Hij was namelijk extra, omdat ze de planning niet rond kregen. Jammer, maar helaas voor morgen dus. Ik ga morgen met hem mee naar huis. Even langs het politiebureau om iig melding te maken. Hij durft niet eens naar zijn eigen woonplaats. En dat terwijl je niet eens zou verwachten dat er in dat plaatsje iets zou gebeuren. Hij ligt nu lekker naast me te slapen. Eindelijk. Nu ik nog. Pff. Kan het niet zo makkelijk van me af zetten. Vriend liep zo te trillen op zijn benen, ogen straalden alleen maar angst uit. Hij zei ook steeds: ik ben bang. Kunnen ze dan mensen niet gewoon met rust laten, langs laten fietsen en goedeavond wensen? Gatverdamme, waar moet het heen met de wereld.
He bah wat naar weer! ik wil jou en je vriend sterkte wensen met dit te verwerken, en hopelijk vinden ze de daders!
pff zeg, ik snap dit soort acties echt niet. Hoe kom je der op om zomaar iemand aan te vallen. Is je vriend ook beroofd? Alvast veel sterkte aan je vriend en ik hoop dat hij dit ooit kan los laten.
He bah wat vreselijk!! Idd laat mensen gewoon eens met rust en wees vriendelijk voor elkaar. Wat leven we toch in een verotte wereld waarin zinloos geweld doodnormaal lijkt te worden. Ik hoop voor jou en je vriend dat ze de daders kunnen vinden! Veel sterkte! Xx
Nou ja! Wat is er nou voor een lol aan om iemand van zijn fiets te trekken en in elkaar te beuken? Heeft hij ze wel goed kunnen zien?
Ach dat vind ik echt zielig, wat een achterlijke mensen zeg zijn er tegenwoordig. Nou leg hem maar lekker in de watten, ik hoop dat hij gauw weer opgeknapt is.
Jeetje....hoe gaat het nu met hem? Hij zal wel flink beurs zijn. Wel aangifte doen vandaag en ook zeggen dat hij bij het ziekenhuis is geweest.Hoop dat hij zich snel beter voelt zowel lichamelijk als geestelijk.En hopelijk vinden ze de daders.
Wat een klootzakken, daar ben ik ook altijd bang voor nu mijn kinderen ouder zijn dat ze verkeerde mensen tegenkomen. Dat soort mensen verpest zoveel, echt ik zal maar niet zeggen wat ik daarmaa zou willen doen. Sterkte voor je vriend.
Jeetje zeg, dat slaat nergens op, waar halen ze het lef vandaan?!! Jullie moeten je lam zijn geschrokken. Ik hoop dat ze de daders snel vinden. Beterschap Voor je vriend, en een knuffeltje voor beide.
Bedankt voor de berichtjes. Hij was net even wakker. Voelt zich alsof hij is overreden door een bus. We gaan straks naar het bureau. Hij weet alleen niet of hij aangifte doet. Het was een groep van ong 10 jongens. Kunnen er 8 zijn geweest, maar ook 12. Dat weet hij niet precies. Hij is niet beroofd. Toen hij op de grond lag hebben ze hem nog flink geschopt en zijn toen weggegaan. Gelukkig is hij niet buiten bewustzijn geweest. Hij heeft de jongens wel een beetje kunnen zien, maar het was erg donker op dat stuk. Is een soort van klein parkje waar je door gaat. Hij heeft ze ook nooit eerder gezien. Ik ga iig wel melding maken met hem en hoop dat hij dan ook aangifte wilt doen. Hij weet nl niet zo goed tegen wie hij aangifte moet doen. Blegh, hij slaapt zo onrustig. Hoop dat hij hier geestelijk niet veel aan over houdt. En ik ben vooral erg kwaad. Heb geen rijbewijs, maar anders was ik er gister heen gereden in de hoop nog iemand van de groep aan te treffen. Nogmaals dank!
Dit is voor ons 'gewone' mensen niet te begrijpen :x ...hoop dat zowel de lichamelijke als geestelijke schade meevalt, sterkte.
Jemig zeg, normaal over staat is tegenwoordig ook niet meer haalbaar en dat terwijl je niets doet. Vreselijk!! Dit zal zeker de komende tijd hem bezig houden en hem angstig maken.. Ik zou zeker wel aangifte doen, maar ik kan me het wel voorstellen hoor dat hij het nog niet weet.. ik denk dat hij ook bang is voor evt gevolgen van het aangeven?.. bang dat iemand hem zou komen opzoeken?.. Heel veel sterkte zeg!
he gatver. ongelofelijk dat er zulke dingen gebeuren. ik kan me voorstellen dat hij doodsbang is. is niet niks om door zoveel jongeren te worden aangevallen. heel veel sterkte samen en succes met aangifte doen
Maakt toch niet uit of hij wel of niet weet tegen WIE hij aangifte moet doen? Gewoon aangifte doen en hopen dat iemand iets gezien heeft! OF dat iemand iets weet dat een groepje klootzakken dit doet (en misschien wel vaker ook want dit was zomaar een aanval zoals ik het lees....had ook een voorbijganger eerder of later kunnen gebeuren dan bij jou vriend) Als er niemand aangifte doet omdat niemand precies weet wie het waren gaat de politie niks doen omdat ze van niks weten! Bij een melding doen ze nml nog niks. Zodra er ineens wel iemand een van die gasten herkent gaat het balletje rollen en nemen ze de aangifte van je vriend ook mee in het proces. En dat kan ze een grotere straf kosten.
volgens mij gister nog gelezen dat een opa met kleinzoon van 7 in elkaar werden geslagen door groep jongeren...moeder die ertussen wilde komen ook gewond...het is te gek voor woorden wat de jeugd bezielt, met die zieke agressie...walgelijk
Welk dorpje is het gebeurt meis? Als het een klein dorpje is is het natuurlijk vrij makkelijk na te gaan wie dat geweest zijn. Bij een stad als Z is dat wat moeilijker maar dan zou ik ook gewoon aangifte doen. Sterkte voor je vriend! en jezelf natuurlijk! ps. je kan altijd contact opnemen met bureau slachtofferhulp, die zit aan de Marspoortstraat volgens mij.