Mijn dochtertje heeft wat irritatie op de huid boven haar schaamlippen, venusheuvel heet dat daar geloof ik. Ik denk dat het gewoon wat schraal is, maar ik weet niet goed wat ik erop moet smeren. Sudocreme hielp hier altijd wel goed bij rode plekjes in de liezen enzo en smeer ik ook in haar bilnaadje wanneer dat erg rood is. Maar dit is veel droger, dus ben ik geneigd bepanthen te smeren omdat dat wat vetter is. Maar het gaat nog niet echt over. Wie kan mij adviseren wat te smeren? Of juist niks? Het jeukt ook denk ik want zodra ik de luier af doe gaat haar handje die kant op en gaat ze even lekker jeuken Overigens komt het denk ik doordat ze momenteel wat dikkere poepbroeken heeft, waarschijnlijk door de tandjes die eraan zitten te komen, waarschijnlijk is de boel daardoor wat meer geirriteerd.
Ik zou nog even doorsmeren met de bepanthen of idd ff niks... Het is sowieso erg droog op het moment he? Hier ook meer irritatievlekjes. Wij smeren verder niet.
Nee niet wittig, het is rood, beetje schilferig. Het zit verder helemaal niet op haar schaamlippen of tussen haar beentjes. Echt alleen bovenop en het lijkt gewoon schraal en geirriteerd. Hoe kun je verder schimmel herkennen?
Klinkt als een schimmeltje.Rood en schilferig en vooral jeukend.Ik zou wat miconazol een aantal dagen smeren.
Mij klinkt het eerder als irritatie in de oren. Schimmel zou juist eerder tussen de schaamlipjes gaan zitten, daar is het veel lekkerder warm. Ik zou het gewoon lekker in het vet zetten.
Zou er dus gewoon even mee langs de huisarts gaan. De schimmel zit juist niet tussen de lippen! maar erop of erboven. Mijn dochter had het ook op haar billen/ benen. Maar klinkt idd als een schimmel naar mijn idee.