Van die dingetjes die enorm schattig zijn of waar je om moet lachen. Zoals: - als ze aan de borst in slaap valt en ik der optil om tegen me aan te leggen trekt ze een heel grappig gezicht in der slaap. - als ze op der buik ligt te spelen gaat ze soms met der benen en armen omhoog en wappert ze een soort van (volgens mij probeert ze op te stijgen) - ze kan een onwijs zielig pruillipje trekken - ze roept naar de hond als ze op der speelkleed ligt En natuurlijk nog veel meer dingen!
Dit is de voorloper op kruipen. Volgens mij wordt het 'zwemmen' genoemd. Is een heel leuk gezicht. Als we onze dochter uitbakeren, dan schiet eerst haar ene arm omhoog, en dan de andere. En dan lacht ze daar heel breed bij..
Ja!! Onze dochter doet ook altijd van die superlieve dingen! - Als we gekke bekken trekken dan trekt ze d'r schouders op en grinnikt alsof ze ons uitlacht! - Lachen in haar slaap. - d'r armpjes om m'n borst heen slaan als ze ligt te drinken. - Met d'r mondje open op je af komen als je d'r n kusje wilt geven. Zo kan ik eeuwig doorgaan, het is zo'n lekker kind...
Mijn kleintje is pas 15 dagen maar!!!!!! Ze heeft stuiplachjes in haar slaap ! Als ze op haar buik op mijn buik ligt en haar hoofdje omhoog doet en dan met Grote ogen en open mond mij aan kijkt ! Smelt ik ! Wanneer ze twijfeld tussen speen in de mond of niet in de mond hahhahaha! Ze zoekt met haar mondje woest naar de speen en zodra hij er in zit ! Ploept ze hem er uit. En dat tien keer achter elkaar Sowieso dat happen naar de speen ahahah zo lief ! Ze nog kei klein maar ik ben zo stapelgek op haar !!!!
O echt de voorloper van kruipen? Nou dat word nog wat! Wat ook onwijs schattig is, als ik der kietel onder der oksels gaat ze schatter lachen @Eevie, dat doet ze bij ons der mond open als je der een kusje geeft.
als ik juist net niet naar hem kijk, gaat ie heeel lief naar me lachen ...daar kom ik dan achter omdat ik dan nog net op tijd naar hem kijk, ehct zo cute
- als ze in slaap gevallen is tijdens/na een voeding dan droomt ze altijd over de melk (denk ik) dan krijgt ze soms zo'n glimlach om dr mondje... - als ze probeert te gillen (heeft ze sinds kort ontdekt) maar dat lukt nog niet altijd dan doet ze haar mond open maar er komt niks uit of alleen een klein kreetje - als ze weer eens 180 graden gedraaid is in bed en ik kom 's octhends bij haar en dan zien ik zo'n megagrijns en alles beweegt -als ik na een dag werken weer thuis kom en ik wordt begroet met zo'n enthousiaste lach - als ze moe is en ik pak haar op, soms kruipt ze me dan helemaal aan, armpjes om mn nek en hoofdje tegen me aan...aaaahhhhh