Gevoerde / push up voedingsbh's??

Discussie in 'De lounge' gestart door Joehoe, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Heb werkelijk het hele internet afgestruind... ben op zoek naar een gevoerde of liefst een push-up voedingsbh. Heb nogal een kleine cup (75A) en deze is niet tot nauwelijks gegroeid...
    Normaal draag ik altijd wat gevulde / push up bh's om het nog wat te laten lijken onder mijn kleding... ik zou het fijn vinden als dat tijdens mijn borstvoedingsperiode ook nog zo zou kunnen. Voel me anders niet lekker in mn vel en erg onzeker...

Ik heb 1 BH gevonden bij de prenatal die redelijk zit, maar verder nog niets...

Wellicht kunnen jullie me nog verder helpen...

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik zou nog even afwachten tot na je bevalling. Als de bv eenmaal goed op gang is heb je er zo gratis twee cupmaten bij ;)

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoi,
    Tijdens mijn zwangerschap waren mijn borsten ook niet enorm gegroeid maar toen ik borstvoeding ging geven werden ze steeds groter;)Dus als ik jou was zou ik het nog even afwachten..ik heb ook 75A(tijdens mijn zwangerschap ook) maar nu heb ik 75b. Als je lichaam straks melk gaat produceren dan worden ze vanzelf groter:D
    En je vraag over de pushup bh heb ik geen antwoord op. Denk ook dat dat niet handig is als je ergens wilt gaan voeden omdat het wat moeilijker open te klappen is of zie ik dat verkeerd:(Omdat de bh gevuld is:)

4. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Schat, je hebt écht geen push up BH meer nodig als je bv eenmaal op gang is! :p Ik zou ook niet nu al voedings BH's kopen, maar even wachten tot na de bevalling en kijken hoe groot je voorgevel is als de bv loopt.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb bij Thijs een voedings-bh van de V&D gekocht. Dit was een soort t-shirt bh, dus niet echt push up maar ook niet dat er maar een dun laagje zit, dat vind ik niet fijn dragen.

Geen idee of ze ze nog hebben, maar je kunt het altijd proberen :)

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    #6 cupcakes, 18 nov 2012
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb 2 van anni rolfi bij kruidvat weg

8. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Dank voor de tips! De BH die ik al gekocht heb is ook al groter gelukkig! Hopen dat ik er idd in pas straks :-D

Ik ga die site en het Kruidvat nog ff checken thanks!

9. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Noppies heeft ook mooie gevoerde bh's. En super kwaliteit, en zitten goed. Ook bij een kleine maat : )

10. Hier ook de gevoerde voedingsbeha's van noppies. Je hebt trouwens ook losse push-up vullingen voor in je beha. Voor het geval je geen fijne push-up kan vinden.

Maar er is nog een goede kans dat je nog een cupmaat of 2 groeit na de bevalling hoor!

Deel Deze Pagina