ik twijfel ook over de combisleeper. het is nu nog wel 20 graden op haar kamer maar vind het erg fris aanvoelen. Zo'n warme slaapzak lijkt me heerlijk voor haar. Ik ga nu iig beginnen met de mouwen aanritsen aan de gewatteerde slaapzak want ze werd vanmorgen erg vroeg erg koud wakker. Twijfel, twijfel hier....
Jinne heeft de gevoerde slaapzak met autootjes van de Hema ook aangehad, met hieronder een romper met lange mouwen, hierover een t-shirt, daarover de flanellen blauwe autootjes hema pyama en daarover dus de blauwe gevoerde autootjes slaapzak. op onze slaapkamer (daar slaapt hij nu tijdelijk omdat hij erg verkouden is geweest en buikgriep heeft gehad) is het 15 graden. Wij hebben VANDAAG de combi sleeper gekocht en die heeft hij nu dus voor het eerst aan. Wat een verschil tussen de slaapzakken. De combi sleeper voelt net zo aan alsof je lekker warm onder je dekbedje ligt. (zo kan je het vergelijken). Ik heb mijn 1e hand een poosje in de hema slaapzak gehouden en de andere in de CS. De CS was lekker warm, maar helemaal niet zweterig! Wij zaten ook tegen de prijs van de CS aan te hikken, maar hebben de CS toch maar gekocht omdat Jinne de laatste tijd 's nachts steeds wakker wordt, waarschijnlijk omdat hij heel licht slaapt omdat hij moeite heeft zichzelf warm te houden. Nu dus afwachten hoe het vannacht en de komende nachten gaat. Ik hou jullie op de hoogte! (ps. wij hebben ook de witte slaapzak, die deels katoen en deels syntetisch is, we dachten dat dit warmer zou zijn, maar die kan je vergelijken met de auttootjes slaapzak, maar dan wat zweteriger..)