operatie overmatig zweten

Discussion in 'De lounge' started by Alita, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Wie heeft dit laten doen?
    Lees nu dat er een nieuwe methode is ontwikkeld waarbij ze de zenuwen alleen doorsnijden ipv weghalen...

Maar hoe ging het bij jou....viel het mee of tegen?
    Werd het vergoed oor de verzekeraar?

Ik heb al jaren last van overmatig zweten:) echt niet leuk en nu zit ik er toch aan te denken om er iets aan te doen. Het beheerst mijn leven nu al veels te lang maar ik ben bang voor een operatie.
    Heb alles al geprobeerd tot aan botox maar ook dat helpt niet en is niet te betalen!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen, alvast bedankt voor het delen!

2. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb het ook,maar op zoveel plekken (niet alleen maar handen of oksels) dat er waarschijnlijk geen beginnen aan is?

3. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb het t ergste onder mijn oksels......
    Die operatie is voor oksels en handen meen ik...

4. Tennes

Tennes Niet meer actief

Waar heb je dat gelezen? Weet je hoe het heet? Ik heb zelf geen last, maar ik ken iemand die dit vast graag wil weten.

5. Alita

Alita Niet meer actief

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Als het alleen je oksels zijn zou je ook Odorex Extra Dry kunnen proberen.
    Ik zweette altijd ontzettend erg onder mijn oksels. Zo erg dat ik alleen maar zwarte en witte truitjes aantrok zodat de zweetplekken niet teveel opvielen.

Gebruik nu een paar jaar lang regelmatig Odorex Extra Dry en daarmee heb ik mijn probleem kunnen oplossen. Tis vrij sterk spul, dus niet gebruiken als je net je oksels geschoren hebt maar het werkt echt super. In het begin deed ik het elke 3 dagen maar nu heb ik aan 1x in de 2 weken genoeg.

Is misschien geen antwoord op je vraag, maar wellicht nog een tip waar je iets mee kunt....

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ik had het ook heel erg! Ik schaamde me dood, ik kon niets aan. Ik zat hier ook aan te denken, of botox oid, (ik had t onder mn oksels) totdat ik de deo Syneo 5 tegenkwam. Misschien heb je t al geprobeerd... Maar anders, please probeer het, het heeft mij van t probleem afgeholpen.

En anders zou ik iig je verzekering bellen. Kijken wat zij erover te vertellen hebben. Succes!

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    syneo 5 idd een top iets

10. Alita

Alita Niet meer actief

syneo 5 al geprobeerd ... odorex al geprobeerd....odoban ook....

11. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    mijn man heeft morgen een intake gesprek voor een operatie, hij kan nauwelijks werken en schrijven/typen/autorijden omdat het water altijd van zijn handen gutst. Ik vind het best eng zon operatie maar het moet wel

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja is ook wel eng!
    Waar gaat hij?

13. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    hij heeft het ook met zijn voeten overigens maar de kans dat de operatie daarvoor slaagt schijnt heel klein te zijn jammer genoeg

14. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    intake is in almelo maar ik dacht dat de kliniek in hengelo was

15. Alita

Alita Niet meer actief

nou succes hoor! Hoop dat het hem gaat helpen!

16. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Voor zweten onder de oksels helpt botox erg goed. Ik ben tien jaar geleden hier als een van de eerste mee geholpen en nu wordt het nog steeds gedaan. ONgeveer voor een jaar ben je er dan vanaf en uiteindelijk is het bij mij nooit meer teruggekomen.

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

En het is niet iets met je schildklier? Heb je dat laten onderzoeken?

18. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook veel last van transpireren. :( ik ben blij te lezen dat anderen daar ook last van hebben.

Ik heb een tijd anti-transparant van Therme gebruikt en het werkte geweldig. Maar ik moet zeggen dat het bij mij op den duur huidirritatie gaf. Bovendien is het een enorm chemisch goedje....lijkt me niet bepaald gezond.

Moeilijk is het wel hoor...de keuze voor erg zweten of toch maar dat chemische goedje ertegenaan, misschien zelf een operatie...

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Mummie ja maar het is te duur voor mij om dit te doen...
    @Rozemarijke ik zal het nog eens laten testen idd .. ben al een geprikt hierop maar toen was alles goed eigenlijk
    @Jinne ja ik heb het al zo lang dat ik onderhand resistent ben geworden lijkt het wel!

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nog even een paar vragen:
    zweet je altijd, of enkel in situaties waarin je mogelijk wat gespannen bent? Want in het laatste geval zou je misschien beter eens een traject bij een psycholoog kunnen doen?
    In het eerste geval is er iig zeker weten een fysiek probleem. Ik heb het sinds de miskramen, mijn lijf hormonaal compleet over de zeik en dus zweten als een gek.
    Wat betreft je schildklier: laat dan wel uitgebreid prikken, niet enkel TSH, maar ook andere waarden, (zie Home / Schildklierstichting Nederland)

Share This Page