Hallo, Ik ben inmiddels 32 weken zwanger en heb sinds vanmorgen vroeg veel last van een continu zeurende stekende krampende pijn onder bij mijn schaambot. Verder voel ik het nergens in mijn buik. Alleen geheel onderin. Urine laat ik regelmatig nakijken wat altijd schoon is. Kindje ligt al ver ingedaald 2 weken geleden volgens de verloskundige. Ik ben niet zo Goed om hiervoor mijn verloskundige te bellen. Morgen moet ik zoiezo op controle....vandaar. Kan ik hier iets aan doen? Kunnen dit voorweeen of indalingsweeen zijn? Of dat het kindje misschien veel druk geeft daar beneden....? Wanneer zou ik echt aan de bel moeten trekken? Alvast dank voor uw reactie!
Hallo, Ik begrijp dat je inmiddels op controle bent geweest bij je eigen verloskundige dus hopelijk heb je inmiddels al antwoord op je vragen. De zeurende pijn in je onderbuik kan inderdaad veroorzaakt worden door indaling of voorweeen. Ook kan het door een blaasontsteking gaan zeuren maar zo te lezen is dat al uitgesloten. Wanneer de pijn in een regelmaat komt en gaat en je buik daarbij ook hard wordt is het verstandig om je verloskundige te bellen. Groetjes Gea