Hallo verloskundigen, 6 maanden geleden ben ik bevallen van een kindje. Nu ben ik vorige week voor het eerst weer ongesteld geworden. Ben ik nu weer even vruchtbaar als voorheen? We zouden het leuk vinden als we weer zwanger zouden raken van een tweede. Nu staan er nog wat grote afspraken bij de tandarts ik moet namelijk nog 2 zenuwbehandelingen en 6 gaatjes laten vullen (waarschijnlijk gekomen door mijn vorige zwangerschap ontzettend veel overgeven en daardoor slecht kunnen poetsen) maar nu ben ik in het forum aan het kijken en zie ik verschillende antwoorden m.b.t. fotos maken. De ene keer mag het niet en moet je een loodschort om en de andere keer zie ik staan het is alleen van je mond dus het maakt niet uit.. Bij ons hebben ze namelijk geen loodschort. en de behandeling moet toch gebeuren en het kan zijn dat ik dan pril zwanger ben. Groetjes
Hoi, Al voor je menstruatie ben je vruchtbaar. Je kan dus snel zwanger worden, maar het hoeft niet net zo snel te gaan. De foto's zijn plaatselijk, dus kunnen geen kwaad als je een lood schort draagt. Maar waarschijnlijk redt je het wel te doen voor je zwanger bent. Groet evelien