Hoi allemaal, Voor de gelovige dames heb ik hier een vraag. Ik ben op zoek naar een of meerder titels van boeken. Devotionals bijvoorbeeld, of gewoon een inspirerend boek! Ik weet nog niet precies wat ik wil. Ideeën welkom .
Gewoon naar een christelijke winkel gaan? Daar hebben ze heel veel boeken die je dan in kunt zien. Misschien krijg je daar inspiratie van: Déze wil ik lezen. Want wat zoek je ongeveer? Daarbij is het ook nogal lastig of de schrijver van Gereformeerde of Katholieke huize is of een boek je aanstaat De inhoud moet ook nog een beetje bij je passen als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben niet christelijk maar misschien is "een ongewoon gesprek met god" iets? Voor leuk leesmateriaal raad ik Ben Hur aan, vond ik heerlijk weglezen.
Deze inderdaad. Die heeft indruk gemaakt op mij, en er komt dit jaar volgens mij ook een film van uit.
Als je ook christelijke romans bedoelt, dan vind ik boeken van Karen Kingsbury heel mooi. Ook schrijft Lynn Austin erg mooi, vooral 'de Boomgaard' is erg mooi van haar.
Inderdaad De uitnodiging! Een bijzonder boek. In het voorjaar van dit jaar komt in Amerika idd de verfilming van dit boek uit The Schack. Verder vind ik het pas uitgekomen autobiografische boek van Kees Kraaijenoord Backstage ook een aanrader.
Hoi hoi Ik was vergeten erbij te zeggen dat ik in Spanje woon en dus niet even in een winkel langs kan gaan om te snuffelen . Bedankt voor de tips! Ik heb een cadeaubon dus misschien kan ik wel twee boeken kopen. Eén roman en één ander soort. Een ongewoon gesprek met God en die van dat jongetje in de hemel heb ik idd gelezen. Ik heb een gereformeerde achtergrond maar dan totaal niet streng. Ben nu meer evangelisch maar ook weer niet heel "zwaar". Erg bedankt al voor de tips. Ik ga vanavond even googelen.
Ik ben een groot lynn austen fan. Dat zijn boeken die ik wel tien keerkan lezen en ze dan nog niet zat ben. Eva's dochters is een hele mooie!
lynn austin is inderdaad een aanrader. terri blackstock, heeft ook mooie spannende boeken. hannah alexander ook. bij mij zijn de boeken: donker vuur, bevrijdend licht, en vlam van hoop van lynn austin favoriet
Ted dekker? Pontius Pilatus'.. de schrijver ben ik kwijt. Die heeft heel veel mooie boeken geschreven. De brand van Rome.
Elk kind heeft een biddende moeder nodig van Fern Nichols. Het is geen roman, maar meer een handleiding.
In het verlengde van degenen die 'De uitnodiging' hebben aangeraden: 'Eva' van William P. Young is ook geweldig!
Ik ben zelf fan van de boeken van Lynn Austin en de boeken van Ted dekker. Beide al genoemd ook volgens mij!