Herkent iemand deze klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames , 2e ronde.
    Ik zit 8/10 dagen dpo en moet a.s dinsdag ongesteld worden als k weer een cyclys van 29 dagen heb.
    K had vanaf 5 dpo al klachten. Geen idee waar dit bij kan horen..
    Herkent iemand deze klachten en was je idd ook zwanger???
    -vanaf eisprong tot zoiezo nu onderbuikpijn/steekjes in liezen. Dit voel ik ook wel eens met spontante bewegingen of veranderen van lighouding maar zakt dan ook snel weg.
    -af en toe soort spierpijn gevoel in linker (boven)been. Dit is niet continu maar met vlagen. Moeilijk om te omschrijven.
    - pijn in onderrug.
    - stoelgang is wisselend. Zo een paar dagen wat dunnere ontlasting dan weer moeilijk kunnen.
    -wisselend hoofdpijn
    - wakker worden met papbenen.
    -afgelope zondagochtend kreeg k ineens zweethanden en werd ik akelig/misselijk maar dit zwakte ook weer af.
    Zondagavond wat last van brandend maagzuur maar dit zwakte ook weer af
    Het meeste waar ik nu nog met vlagen last van heb is wat onderbuikpijn /steekjes ..en last van onderrug.
    Verder totaal niet het gevoel van :het is raak! Oja en ik ga verkouden worden hahah

Moeilijk moeilijk, k hou overal rekening mee

2. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik heb deze klachten ook....

zondag ga ik testen als t niet doorbreek!

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    #3 volgoedemoed, 26 apr 2016
    Laatst bewerkt: 26 apr 2016

Serieus???
    Dan ben ik niet de enige. Haha . Ik heb ook vroege testen liggen en probeer dan ook te testen . Afgelope maand kreeg k wat bruinverlies 2/3dagen van te voren en werd ik ongesteld. Ik hoop dat het nu weg blijft.
    Of als het dan toch moet gewoon ongesteld , dan weet k waar k aan toe ben en kunnen we door. Voel jij je "zwanger"?? Ik absoluut niet mocht het wel zo zijn

Ojaa en dat gerommel in
    Onderbuik is zeurend . Met vlagen dus . K sta niet krom
    Ofzo mAr er zijn van die momenten dat je denkt :eek:jaa het is er
    Weer .. Zo zeurend .. Krampjes /steekjes in zij of soms linkerlies..

4. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Same here :$! Ik moet volgens cyclus 30 dgn woensdag ongesteld worden. En ik heb ook dezelfde klachten. Zo'n irritante ongesteldheids gevoel onder in je buik.

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa vervelend he .. K heb ook s"ochtends maar zeker s"avonds een warm hoofd.. Van die gloeiwangen.. Nog iemand??

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Hier nog één ;)
    Heb verschillende klachten maar het is nog maar de eerste ronde voor mij dus ik verwacht niets.

7. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend he !!! Voor ons de 2e

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.893
    18.682
    113
    Vrouw
    Ja ik denk dat je iedere ronde toch wel gaat focussen op alles wat je voelt haha. Het is eigenlijk altijd maar afwachten

9. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had eerste ronde ook buikklachten maar alleen rond de eisprong en daarna niet meer! We gaan het zien wachten duurt dan zo lang.

10. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had dat afgelopen maand ook allemaal. Zelfs nog tijdens mijn menstruatie (eergisteren en gisteren). Kreeg helaas gewoon mijn menstruatie (pijn in liezen en spierpijn in boven benen tot gisteren dus gehad).
    Ik hoop uiteraard dat het voor jou een zwangerschap betekent.

11. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Haha ja dat denk ik ook wel . Maar k moet zeggen dat ik alles toch overduidelijk voel . Al hou ik er mezelf maar nie te veel mee bezig verder en ga k maar uit van menstruatie

12. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaaa ik dus wat dat betreft continu.. De ene dag wat erger dan de andere dag .. Of soms helemaal niet . Alles is met vlagen.. Raar lichaam haha

13. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ahhh balen is dat dan he ! K hoop het ook maar ik ga nergens vanuit hoor voordat het allemaal meer tegenvalt :(

14. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken de steekjes vooral! Ik hoop het voor je!!

15. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    K ook voor jou hihi! Bij ons is het de 2e ronde

16. kwebbel87

kwebbel87 Lid

27 apr 2016
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik herken een beetje wat je zegt! Vooral die steekjes daarbij heb ik ook last van rommelende darmen duizeligheid stemmingswisselingen dromerig dat heb ik allemaal nog nooit eerder gehad..voor de rest heb ik net als jij niet echt het gevoel dit is het, maar toch blijft het wel spoken hihi
    Ik kan volgende week pas testen maar ben heel benieuwd wat er bij jou uit komt zondag!

17. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    #17 Kikkertje88, 27 apr 2016
    Laatst bewerkt: 27 apr 2016
    Het is heel herkenbaar! En extreem levendige dromen.. af en toe denk ik echt dat k in een hele andere wereld wakker word haha.

Deze maand voel ik alles veel erger, maar weet niet of dat met de miskraam van vorige maand te maken heeft. Ik dacht de 13e een eisprong te voelen (voelde het zelfde als elke maand). Wil vanaf volgende maand ovulatietesten gaan proberen om te kijken hoe het echt zit. Toen rond de 19e weer een vergelijkbaar gevoel, 2 dagen hoofdpijn en paar drupjes bloedverlies met alle 'klachten' zoals in het openingsbericht.

Dus ik weet nog niet zo goed waar ik sta en waar ik aan toe ben. Maar het is iig heel herkenbaar!

18. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jaa ovulatietesten zijn toch wel handig , gewoon om te weten hoe het zit !
    Temperaturen begin ik niet aan, dat vergeet ik makkelijk dusja dat werkt al niet haha .
    K weet ook nog niet waar ik aan toe ben maar ga er maar vanuit dat het niks is ,, en dat we doorgaan naar de3e ronde .. Hopelijk heb ik het
    Mis natuurlijk maar wil mezelf niks aanpraten haha,

En bij jou een miskraam?? Wat ontzettend jammer he , het zou niet mogen vind ik !!! Hopelijk zijn jullie weer snel zwanger!

19. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaa het is gewoon rommelig in mn buik haha. Heel wisselend , al moet ik zeggen dat ik er nu een last van heb.vorige keer kreeg ik 3 dagen van te voren al bruinverlies en werd kk dus ongesteld . Als dat nu niet is blijf k hoop houden 😊 Hoeveel dagen dpo ben je nu ?

20. s1986

s1986 Actief lid

21 mrt 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier dezelfde klachten.... Wn vorige week maandag een posi ovu test en had net wat roodverlies. We zouden een lampje op ons naveltje moeten hebben hahahaha

Deel Deze Pagina