beste VK ik ben even de kluts kwijt, en dacht ik vraag het hier misschien kan ik antwoord krijgen. zit met het volgende eind april begin mei heb ik mijn spiraal laten verwijderen, de menstruatie was een beetje in de war, maaruiteindelijk zat er een beetje regelmaat in. ik ben 25 juli ongesteld geworden, ik heb het varieerend van 28 tot 32 dagen, kijk altijd na de langste cyclus. we hebben om dag geklust vanaf 1 aug. nu heb ik dinsdag 10-8 wat bloed gepaard met oud bloed verloren, dacht even dat ik ongesteld werd, later op de dag was het weg, woensdag had ik bruin verlies ik vondt het raar, later op de dag was het weer weg, donderdag had ik rood bloed wat ik alleen maar bij het afvegen heb, en niet in mijn inlegkruisje heben zo gaat het nu een weekje aan, alleen in de ochtend begin van de middag en verder niet, wat zou dit kunnen zijn, ik heb dit nooit eerder gehad, zou ik toch eventueel zwanger kunnen wezen, ben wel de laatste week duizelig (ook nog nooit gehad, alleen bij mijn vorige zwangerschap, op de helft) en wel wat vaker plassen alvast bedankt
hoi, je weet het niet maar het kan wel. Wacht maar af tot je NOD. Als je dan niet ongesteld bent kun je een test doen en weet je meer. Mirjam