even van me afschrijven!

Discussion in 'De lounge' started by chipje, Jun 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    Bah zit er zo door heen wat famillie betreft.
    Gewoon even van me afschrijven hoor!

Moederlief bemoeit zich overal mee ze bepaald hoe alles moet staan in mijn zoon zijn kamer.
    Als ik haar gewoon gezellig op bel maar toevallig op de wc zit en vraagt waar zoontje is en ik zeg lekker ze pap aan het eten in zijn stoel krijg ik een hele preek dat het zielig is dat ik niet bij hem zit! Wat ik zit gewoon even op de wc pffff en zo nog meer dingen kleuren van gordijnen noem maar op. Bepaalt het liefst welke groentes we eten word echt moedeloos van haar!

Opa en oma leggen het liefst overal hun vinger op en als je het er niet mee eens ben krijg je een scheldpartij over je heen dit gebeurd door opa maar oma is bang om er wat van te zeggen dus praat ze maar mee met opa!
    Terwijl ze me zeker 3 keer in de week opbelt dat ze het zo zwaar heeft met opa(beginnende altzheimer)

Schoonmoeder kijkt bijna niet naar kleinzoon op heeft altijd smoesjes om niet op te kunnen passen. Maar als we er zijn dan is me zoontje haar nooit teveel wat ze altijd zegt.

Schoonvader
    Is agressief scheld de hele dag tegen de hond geeft m ook vaak een rot schop waar zoon bij is waar hebben we het over? Gek gedrag allemaal. Lekker voorbeeld.

Ik word onderhand een beetje gek van alles en iedereen ik zal ook genoeg punten hebben hoor maar het lijkt steeds erger te worden.
    Weet niet wat ik hiermee wil bereiken is meer even van me afschrijven want ik kan ze wel wat doen:x

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou zeggen praat er over.

Zolang jij je mond houd hebben hun misschien niet door wat ze doen.

En snap ook niet dat je je er zo druk om maakt.
    Als mijn moeder dat deed had ik gewoon gezegd kan je niet normaal doen prima dan hang ik nu op doeiiii

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

Sep 30, 2009
    705
    9
    18
    Hi, dat is geen fijne situ zeg! Ik kan me voorstellen dat je het even lekker van je afschrijft. Wellicht heeft dat al wat geholpen.

Ik vind de dingen die je schoonouders doen, niet fijn en zeker geen goed voorbeeld voor je zoon. Ik zou daar wel het gesprek over aangaan, hoor. Ik zou niet zo'n voorbeeldgedrag willen hebben voor mijn kind. En daarbij, als je er zelf zo'n last van hebt, zou dat voor mij ook een reden zijn om het ter sprake te brengen. Ik ken je (schoon)ouders natuurlijk niet, en weet niet hoe ze zullen reageren (of ze boos worden) maar denk vooral ook aan jezelf en je zoon....

Sterkte!

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Meid neem afstand van de hele situatie! Jij je man en jr. Zoon zijn het aller belangrijkste ...
    Als je mam zo doet kan ze normaal doen en anders niet!
    Als je sv scheld ook waar je zoon bij is kan hij normaal doen en anders ga je..
    Kom we zijn allemaal volwassen mensen sommige moeten zich maar eens naar hun leeftijd leren gedragen

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    jeetje zeg fijne famillie,komt er wel iemand op voor de honden??
    (sorry maar Ben echt een dierenvriend)

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Lekkere schoonouders....
    Ik zou eens een tijdje niks van me laten horen, kijken hoe lang het duurt voordat sm eens zich gaat afvragen hoe het gaat met haar kleinzoon, weet je meteen haar interesse en of het toneelspel is van haar als jullie daar zijn.
    En wat betreft schoonpa.....die had ik eens vriendelijk doch dringend gevraagd om effe heel normaal te doen, zeker tegenover zijn kleinzoon en de hond :x
    En je moeder.....zeg haar de volgende keer heel duidelijk; ik leef op mijn manier, staat het je niet aan blijf je maar buiten.

7. Gazy

Gazy Niet meer actief

Trek ke eigen plan. 'Weetje het lijkt me niet zo handig dat zoonlief hier bij is tot de volgende keer'
    Zielig voor zoonlief 'gelukkig ben ik zijn moeder, dus dat komt wel goed'

Share This Page