Hey meiden, even mijn hart luchten. Afgelopen zondag gaat de telefoon. Er is brand geweest bij mijn oma thuis, niet aan de hand ze is er levend uit gekomen en word ter observatie opgenomen in het ziekenhuis. Gistermiddag gaat de telefoon. Mijn moeder belt en verteld mij dat oma hard achteruit is gegaan en overgeplaatst is naar de IC. Gisteren avond zijn wij langs gegaan. Jeetje wat ben ik vreselijk geschokken, haar huid is helemaal rood ze ligt aan de beademing maar haar hart klopt gestaag en regelmatig door. Het blijkt dat ze een koolmonixidevergiftiging heeft en dat ze hele kleine stukjes plastic ingeademend heeft dat is gaan hechten in haar longen en ook in haar bloed. Haar longen zijn helemaal zwart en de deeltjes zijn ook in haar hersenen terecht gekomen. Dit houd in dat ze eigenlijk nooit meer wakker zou worden. Maar god wat is het dan mens onteerend dat ze daar ligt aan die beademing. Ze is 89 en komt zo dus aan haar einde....ik werd daar zo boos op die IC laat haar gaan waarom laten ze haar gewoon niet gaan. Ze wilt dit niet dat weet ik zeker. Ik hoop dat ze mooie dromen heeft en snel naar opa gaat.
Wat ongelofelijk naar! Denk je in eerste instantie dat ze niets heeft overgehouden aan die brand, gebeurd er dit! Veel sterkte!
Ja precies we hadden er nog lol om! echt iets voor mijn oma zeker haar peukie niet goed uitgemaakt ofzo En dan een dag later..... pffff Ind. ik hoop dat ze snel bij opa is en bij mijn Tante