In één van de zwangerschapsdozen (prenatal/etos) zat een speentje. Bij mij met I love mama. Onze dochter is helemaal "verslaafd" aan dit speentje. Geen andere vindt ze "lekker". Heeft iemand dit speentje misschien nog ongebruikt? Want in de winkel hebben deze speentjes een ring eraan en dit lijkt ze ook niet lekker te vinden.
Ik kreeg er laatst weer een ergens bij.. Dus ik heb er een liggen nieuw in het doosje met hoesje erbij ! Ik weet niet waar je woont .. of dat in de buurt is ? Wij wonen in Amstelveen (NH)
Deze speentjes zijn in menig drogist gewoon te koop, merk Bibi. Die zonder ringen zijn voor rustig slapen ofzo, dat staat iig op de verpakking... Misschien kun je deze niet vinden met precies dezelfde tekst, maar dat zal je dochter toch niet merken.
Dus zonder ring ook te krijgen? Die heb ik nog nergens gezien, maar dan ga ik weer verder op zoek. Bedankt.
Hoeveel van die dingen wil je hebben? Ik heb er hier nog een stuk of vier ongebruikte liggen. Mijn kinderen houden niet van speentjes. PB maar als je ze wil hebben.