Voor onze vakantie in italie ben ik op zoek naar topjes en eventueel bijpassende korte broekjes voor onze meiden. De ervaring met vorig jaar is dat ze 2 weken lang dat gedragen hebben en in nederland kon ik er verder niks meer mee dus vind het zonde om het voor 2 weken allemaal nieuw te kopen. Wie heeft nog wat setjes liggen?? meerdere topjes mag ook dan zoek ik er zelf wel bijpassende broekjes bij.
Ik heb vorige week wat zomerspullen van mijn dochter als pakketje gefotografeerd (en ik zou ze het liefste ook als pakketje verkopen). Er zit een topje bij met korte mouwen en ook een polo zonder mouwen. Verder ook een bikini, badpak, shortama, regenjas, zomerbroek en ondergoed (deze hemdjes kunnen evt. ook als zomerhemdjes worden gedragen: ze hebben een leuke print). In totaal 12 stuks. Voor slechts 10 euro mag je het pakket overnemen. Het zijn diverse maten, van 86/92 tot 104/110 met o.a. Hello Kitty en Disney Princess.
Marktplaats.nl - wit shirtje spaghettibandjes maat 98-104/wit zomershirt/ top - Kinderkleding | Maat 98 of Marktplaats.nl - zomerjurk / jurkje maat 98-104 roze, blauw en groen - Kinderkleding | Maat 98 hier een top en jurkjes
heb nog twee spagetti jurkjes. maar staan om mijn tel dus kan alleen de foto's mailen. Als je dit wil mag ik dan je mailadres via pb