Topjes, zonder mouw, spagetti tops 98/104 en maat 86

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door spriet, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Voor onze vakantie in italie ben ik op zoek naar topjes en eventueel bijpassende korte broekjes voor onze meiden.
    De ervaring met vorig jaar is dat ze 2 weken lang dat gedragen hebben en in nederland kon ik er verder niks meer mee dus vind het zonde om het voor 2 weken allemaal nieuw te kopen.

Wie heeft nog wat setjes liggen??
    meerdere topjes mag ook dan zoek ik er zelf wel bijpassende broekjes bij.

2. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    spagetti band jurkjes heb ik ook interesse in

3. Volgens mij heb ik nog wat.. Ik laat het je vanmiddag/vanavond wel even weten

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    is goed laat maar even weten wat je hebt.

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik heb vorige week wat zomerspullen van mijn dochter als pakketje gefotografeerd (en ik zou ze het liefste ook als pakketje verkopen).

Er zit een topje bij met korte mouwen en ook een polo zonder mouwen. Verder ook een bikini, badpak, shortama, regenjas, zomerbroek en ondergoed (deze hemdjes kunnen evt. ook als zomerhemdjes worden gedragen: ze hebben een leuke print).

In totaal 12 stuks. Voor slechts 10 euro mag je het pakket overnemen. Het zijn diverse maten, van 86/92 tot 104/110 met o.a. Hello Kitty en Disney Princess.

6. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.388
    865
    113
    home sweet home
    heb nog twee spagetti jurkjes. maar staan om mijn tel dus kan alleen de foto's mailen. Als je dit wil mag ik dan je mailadres via pb

Deel Deze Pagina