Alleen met je Extravoordeelkaart bij kruidvat. Even inloggen, de bon uitprinten (of activeren = nieuw) en dan kun je voor 4.98 ipv 9.95 een pak pampers new baby maat 1 tot 4 oktober bij de winkel halen.
Ik heb die kaart ook maar krijg die voordelen nooit. Ook die van difrax laatst al niet. Als ik nu kijk, heb ik iets met baterijen? Hoe kan dat???
jammer, was ik al bang voor. maar gster heb ik die aanbieding helemaal niet gehad. heb wel baby en kind als interesse dat kan het dus niet zijn
Ik heb de aanbieding ook gekregen en meteen geactiveerd, maar ik twijfel of ik het moet kopen. Ik heb namelijk al 2 pakken newborn pampers maat 1 (van een aanbieding ingeslagen). Zouden 3 pakken maat 1 teveel zijn? Heb al twee kinderen maar weet het echt niet meer, hoeveel ik toen gebruikt heb van maat 1. Zouden jullie het alsnog halen? Ben bang dat ik dan teveel heb, aan de andere kant 4,98 euro is natuurlijk wel heeel erg voordelig!
Van maat 1 heb ik 5 pakken verslonden... Ze was 49 cm en 3100 bij de geboorte.. Nu 3 maanden verder gebruiken we sinds deze week 3 maar dan active fit. Ze kan niet stil zitten..
Ik denk dat ik het dan toch maar ga halen, als je per week 1 pak verbruikt. Mijn kindjes waren 3000 gram en 3250 gram. Weet natuurlijk niet hoeveel de derde zal wegen, maar die zal na twee weken denk ik niet meer dan 2 kilo zijn aangekomen, gaat tot 5 kilo, dus kan wel denk ik. Ik heb ook al eens gehoord dat je een ongeopende pak pampers mag inruilen voor een andere maat? Heb het nooit gedaan, bij welke winkels kan dat (mocht ik toch een pak teveel hebben)?
Ja je kan idd de luiers ruilen voor een groter pak. Maar mijn zoontje was 3810, wel tot 3 weken onder geboorte gewicht gebleven en een klein kontje.. hihi.. Ik zit nu al op pak 5 of 6 van maat 1. Heb er nog 2 liggen, die maak ik ook op, kan nog prima... Bij mijn oudste weet ik nog dat ik ook veel heb bijgehaald, had ik ook 2 pakken, maar ook zeker wel 6 gebruikt. Maar ik zou nu volgens mij ook al naar 2 kunnen qua gewicht, maar 1 past nog steeds.
Hier was Julia 3660 en zit nu 2,5 maand later nog in maat 1. Ik zou ze gewoon halen. ze zijn zo door een pak heen