Voor mijn zoon van 3,5 maand ben ik op zoek naar kleertjes. Ik heb net zijn kast gesorteerd en heb heel veel maat 56 weg gedaan en nu zie ik dat hij niet veel in maat 62/68 heeft. Daarom ben ik voor hem op zoek naar shirtjes/truien, slaappakjes, broekjes, en rompertjes in maat 62/68, die er nog goed en schoon uit zien, voor een klein prijsje. Want veel hebben we niet te besteden. Hopelijk kan iemand ons helpen en een mooi pakket kan samen stellen. Wel graag in Eindhoven of Veldhoven. Alvast bedankt! Uiteraard geven we er een kleine bedrag voor, maar gratis mag ook.
Ik woon niet in de buurt maar heb wel veel leuke kleertjes te koop staan in maat 62 voor 1,50 per stuk (5 de gratis) allemaal zo goed als nieuw! Je zou een kijkje kunnen nemen
ik heb wel kledingpakketten maat 62 en 68 en slaapzakken , rompertjes etc etc... maar doe ze niet gratis weg en ook niet voor een spotprijs. als je er een redelijk bedrag voor kunt geven kan ik je fotos sturen via whatsapp als je die hebt en anders via de mail wat ik heb zitten ook nieuwe dingen tussen stuur maar pb bij interesse
zon 40 minuten van eindhoven af ong. Verzenden is geen probleem. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! 62 deel 2 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Hier in deze 2 albums is alles 62! alles ZGAN en NIEUW 62 heeft hij maar 4 weken ingezeten! Maar heb kastruimte nodig dus vandaar de lage prijsjes!
ik heb hier een bananendoos en nog een a4 formaat doos vol 62/68 heb je hier belang bij? het zijn setjes, 25 romper,s pyama`s en wat losse kleding. wil wel graag een vergoeding maar hoef er het meeste niet voor.
Daar komen we samen wel over uit joh... Als je Whatsapp hebt pb me die maar dan laat ik je de spullen zien heb ook nog een klein zakje wat gratis weg mag met wat spullen , was bedoeld voor mensen die t niet breed hebben en goed kunnen gebruikten hoor t wel
Hoi bedankt voor je reactie. Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Heb je er misschien foto's van? Ben heel benieuwd.
ik kom uit t hoge noorden, nee nog geen foto`s maar die kan ik aankomende week wel maken indien je echt belang hebt want het moet wel worden verstuurd.
Marktplaats.nl - Jongenskleding pakket mt 62 - Babykleding | Maat 62 Dit bied ik op MP aan.. PB me bij interesse...
Marktplaats.nl - Leuke setjes van Hema & Name it voor een jongen - Babykleding | Maat 62 Alle jongenskleding in de advertentie's mogen weg! 10 stuks nu voor 25 incl verzenden.
Heb ook nog veel dingen in de maten die je zoekt, zal wel opgestuurd moeten worden, want woon niet in de buurt. Uiteraard wil ik je wel een aantal foto's mailen met prijsjes, alleen als je al voorzien bent dan is dat niet nodig. Vandaar mijn vraag, ben je nog op zoek? Gr
Is goed pb je mail maar en in de pb even waar je naar op zoek bent en wat je budget is dan stuur ik je foto's
Bedankt voor jullie reacties dames, ik ben inmiddels voorzien van veel kleertjes voor een heel klein prijsje. De topic mag gesloten worden wat mij betreft.