Toyota heeft altijd een goede naam gehad en die naam is de laatste tijd helaas bezoedeld door al die problemen die ze zelf hebben veroorzaakt. Echter, Toyota behoudt wel zijn waarde bij inruil en dat kun je helaas van Renault niet zeggen. Renault heeft nooit zo'n goede naam gehad.
De knoop is doorgehakt: Vanaf volgende week vrijdag zijn wij de trotse bezitters van een Renault Mégane! Bedankt voor alle reacties!
Wij hebben een renault megane scenic gehad uit 2003/4 ongeveer, was echt een en al probleem!! Elecrisch vooral als je de airco aanzette hield de auto ermee op, stond een paar keer met 2 jonge kids (waarvan eentje nog geen 3 maanden) in mijn uppie langs de weg ermee, ik ben nog nooit zo blij geweest met een auto die wegging (we hebben hem nog geen jaar gereden en heeft ons heel veel geld gekost en ook bij meerdere garages willen ze geen renault megane meer hebben / inruilen vanwege de problemen waarom ze bekend staan.. We hebben nu een Mercedes C klasse station nu voel ik me weer veilig in een degelijke, zware auto...
Ik hoor heel veel over elektrische problemen met Renaults. Bijvoorbeeld ook ramen die wel open gaan maar vervolgens niet meer dicht gaan. Niet zo handig...
jep dat gebeurde ook idd , of met schokken of als je het knopje iets naar rechts deed ipv rechts indrukken (hele waslijsten haha)
Hier gaat het bij mij kriebelen... Mijn man en ik hebben jaren een Renault dealerbedrijf gehad (familiebedrijf, ruim 75 jaar in familie geweest), paar jaar terug verkocht. Wat er wordt gezegd over restwaarde van een Renault tov een Toyota is je reinste bullshit. Ik heb niets meer met Renault, rij het ook zelf niet. Maar als je wat typt, onderbouw het dan..loze opmerkingen heeft niemand iets aan. Toyota zowel als Renault en Opel (om iets te noemen) gaaan gelijk op qua restwaarde. Ligt er wel aan wat je wilt inruilen op wat voor auto! Grrr.... Vragen nog?