Ik ben op zoek naar een leuke winterjas voor mijn zoontje in maat 68 of 74 ligt eraan hoe groot de jas valt. Als je er een hebt liggen voor een leuke prijs laat het maar weten!
Deze jas is maatje 68, geen idee meer of hij nou groot of klein valt, Hij heeft een binnenvoering die je eruit kan halen, vond ik zelf erg prettig
Heb ook nog een leuk winterjasje voor een knul, maat 68 dacht ik, maar dan zou ik ff moeten kijken, hij viel best groot. een blauwe met afritsbare capuchon met (nep)bontrandje.. hier foto ervan: Bekijk bijlage 12472 laat maar weten of je interesse hebt..
Ik heb een jack in felle kleuren: Zie Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! foto nummer 99. En een dubbeldik aan 2 kanten draagbaar tricot jasje: zelfde link, foto nummer 99-a.
Ik weet niet of je al voorzien bent maar ik heb ook nog twee leuke in de aanbieding... Marktplaats.nl > Mooie winterjas maat 68 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 Marktplaats.nl > Stoer spijkerjack met sweatvest (prenatal) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Hier ook nog 1 in maat 74. Donkerblauwe dunne corduroyrib van Nijntje.. heerlijk zacht.. Geen foto bij de hand maar als je interesse hebt zal ik er 1 maken voor je maken!
Tevens nog 1 in maat 68. gebroken wit met wat grijsaccenten van prenatal. Soort berenvelletje met van die handschoentjes eraan vast.. Geldt hetzelfde voor de foto als mijn vorige berichtje!