Hoi hoi, wij houden nogal van lekker eten en vooral van buitenlandse gerechten. Nu heeft mijn man (die is echt verzot op koken, hij had chefkok moeten worden ) een poosje geleden Lahmacun gemaakt. Alleen was deze niet helemaal gelukt. Was wel te eten, maar niet super, en de bodem was best dicht geworden. Is er iemand die een heel goed recept hiervan heeft? Liefst uit eigen ervaringen, want op Google staan zoveel recepten. Alvast bedankt
Ik wil het ook altijd nog een keer zelf maken, maar bij de Turkse bakker kopen is net iets makkelijker Ik kook veel Turks en een goede site met authentieke recepten vermeldt het volgende recept van lahmacun: Turkse Pizza(lahmacun) Ziet er goed uit, ik heb het dus helaas alleen nog niet zelf geprobeerd.
Helmink in varseveld heeft hele lekkere hahahahah En het restaurant waar ik werkte HAD echt megalekkere...Maar die zijn geswitcht
mijn man maakt ze zelf en zijn zo veel lekkerder als in een winkel ik weet alleen niet hoe als hij thuis komt zal ik het even vragen voor je.
Ja, hier nog een meelezer! Wij zijn allebei gek op lahmacun, maar het is mij ook nog nooit gelukt om ze net zo lekker te maken als bij de Turkse bakker...
Maken jullie het dan ook in zo een "pizzapan" zo noemt mijn schoonzus het, weet niet of het echt zo heet. Of ze maakt ze soms in dat apparaat voor pizza's wat op een tostiijzer lijkt.