Wat doen jullie met...

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    ...kleertjes die je niet kwijt kunt op mp?
    Ik heb nu al voor de 3e keer kleertjes erop staan maar ik raak ze maar niet kwijt. Ik ben wel gezakt met prijsjes enzo maar te veel vind ik zonde. Sommige zijn eigenlijk nog nieuw omdat hij het echt maar 2x aan heeft gehad..en was toch best duur.Maarja prijskaartje zit er niet meer aan.
    Wat doen jullie eruit eindelijk mee??

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik stop het in een zak en gooi het in de kleding bak :)

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik geef ze weg aan vriendinnen.. de mooie kleertjes dan he..
    t meeste dragen de kids echt af dus dat gaat de kliko in...

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik bewaar het voor een eventuele 2e en wat ik dan nog over heb geef ik weg aan vrienden/familie/goed doel.

Je hebt ook van de tweedehandswinkels die de kleertjes voor je verkopen. Misschien zit er bij jullie in de buurt ook zoiets?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Die geef ik weg, zet ik gratis op te halen op MP

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    De echt mooie dingen bewaar ik gewoon. Krijg het niet over mijn hart die weg te doen.

De overige spullen geef ik hier aan het KDV voor de voorraad reservekleren

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vriendinnen heb ik niet zoveel en wel 1 met kindje maar die past het nog lang niet en zij houdt niet zo van de kleertjes die ik heb..
    Vindt het zo zonde om zo weg te doen, de kleertjes van zeeman enzo dat vind ik niet erg maar dit zijn best nieuwe dingen van Name it Noppies en Mexx...

8. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    De mooiste kleertjes gaan toch nog ff naar zolder.
    Wie weet komt hier ooit nog een 3e.

Maar kleertjes die ik niet meer mooi vind gaan naar de kledingcontainer hier in de buurt, en anders gooi ik ze helemaal weg.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kapotte kleertjes gooi ik weg, kleertjes waar ik waarde aan hecht gaan naar zolder en de rest gooi ik ook altijd in de kleding bak .. Daar maak je ook mensen mee blij ...

er staat tegenwoordig zo veel te koop op MP dat men gewoon kieskeurig word ..

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik verkoop het dan voor wat de gek er voor geeft, beter iets dan niets.
    er is zoveel aanbod!

ik heb ook wel eens pakketten gemaakt, maar ooit een keer geluk gehad dat iemand in de buurt kwam shoppen.
    gr brenda

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Tja als je het zonde vind moet je ze bewaren....
    Maar ja, MP verkoopt ook niet echt meer tegenwoordig. Ik merk zelf dat de echt exculsievere merken zo weg zijn (tommy, burberry, d&G etc) maar mexx ed is het aanbod gewoon zo groot en ook nieuw tegenwoordig helemaal niet zo duur

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik bewaar een aantal dingen voor de 2e. Als ik het daarna niet verkoop ben ik van plan een keer op een rommelmarkt/koninginnedag te gaan staan. En sja de rest, geen idee nog, misschien voor mijn zusje ooit?

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

mijn moeder heeft de prematuur kleertjes van mijn zusje, aan het ziekenhuis gegeven want daar zijn ze altijd blij mee

En als je de rest niet kwijt kan, dan zou ik het gewoon in zo'n kledingbak gooien

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja is ook zo...ik denk dat ik het dan nog bij een vriendin van mn zus probeer en anders bewaar ik ze gewoon. Mochten we evt nog een jongen krijgen..

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat is wel goed zeg. Dit zijn alleen geen premature kleertjes dit is mt 68/74.:)
    De kleertjes mt 50/56 heb ik allemaal bewaard dat wilde ik niet weg doen.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb wel nu iemand via mp leren kennen zeg maar en die kocht toen heel groot pakket met heeel veel kleertjes mt 68. Daar heeft mn zoontje toen echt 4 maanden in gezeten.
    Maar dit is lange mouwen en ja daar heb je nu niet zoveel aan...

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik weet niet of je kindje nu op het KDV oid zit maar vaak zijn ze daar ook altijd wel blij met kleertjes miss dat je daar kunt na vragen of ze nog wat nodig hebben ..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    De echt mooie kleertjes bewaar ik.
    De kleertjes die nog goed zijn, geef ik weg aan vriendinnen.
    De rest gaat in de kledingcontainer.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee mijn zoontje zit nog niet op kdv maar kan het wel bij mn zus vragen die zitten er wel dus dat is ook wel een goed idee.:)

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik geeft alles door aan mijn schoonzus die heeft een dochtertje 9 maanden jonger als mijn oudste. Daarna komt het weer terug en krijgt mijn jongste het aan. Wat ik niet meer kan gebruiken doe ik in een zak naast de container of in een kledingbak.

Deel Deze Pagina