Goedemiddag! Mijn schoonmoeder belde vandaag dat ze twee keer vier vrijkaarten voor Ouwehands Dierenpark hadden gewonnen. Maar zelf gaat ze naar het buitenland en verder weten we ook niet echt iemand die daar graag heen wilde. Dus is er hier misschien iemand die het wat minder heeft en als gezin dit wel leuk zou vinden? Het liefst natuurlijk iemand die normaal zoiets niet kan doen. Ik lees niet vaak genoeg hier om te weten wie dit nou echt verdient, anders had ik PB gedaan. De bonnen kunnen gewoon per post opgestuurd worden
Wat een lief gebaar. Ik zou t zelf erg leuk vinden voor mijn 3 kindjes. We gaan daar nooit heen helaas..
Wat enorm lief dat jullie ze weggeven!! Ik zou het super gaaf vinden om daar eens een dagje heen te kunnen met mijn drie kindjes (ik ben alleenstaande mama en voltijd student)
Oja dat zouden wij ook heel leuk vinden maar ben al te laat zie ik, helaas. Superlief dat je dit doet! !
Hé Mandy bevallen jij!! Heb het met je te doen! Die dagen duren zo lang na de 40 weken!! @ts: super lief! (Heb het zelf niet nodig)
Nou meiden, ik heb ze random weggegeven. Sorry voor degenen die ook graag wilden, de volgende keer dan!
Hihi... Mijn mann heeft op basis van nicknames en 'gezonde desinteresse' gekozen. Hij zegt dat dat nog willekeuriger is dan loten 😁 En de volgende keer weer iemand anders. Mijn schoonmoeder heeft regelmatig dit soort dingen. Laatst zelfs een weekend Landal zonder dat iemand daar gebruik van heeft gemaakt, zo zonde! Dan liever zo.