Ik zoek een lekkere huisbroek, joggingbroek of sportbroek waarmee ik tijdens mijn zwangerschap lekker ongegeneerd op de bank kan hangen. Bij voorkeur donkergrijs of zwart, maar andere kleuren zijn evt. ook welkom. Graag reageren met foto, beschrijving (merk en maat) en vraagprijs.
Zeeman heeft voor een klein prijsje huispakken in de folder staan. Koop je die gewoon een maatje groter. Deed ik ook gewoon. Lekker voor thuis op de bank
ik heb twee huispakken op MP staan.. even gedragen aan het eind en na mijn zwangerschap.. zat heerlijk! Misschien is het iets voor je! PB me dan maar! Marktplaats.nl > 2x huispak (XL en XXL) - Kleding | Dames - Grote Maten
Suzan27, bedankt voor de tip. Ik ben gisteren bij Zeeman wezen kijken maar ik zag alleen flanellen huispakken. En ik heb toch liever een broek van een rekbare stof. Bovendien ben ik toch echt wel op zoek naar een positie joggingbroek ofzo. Ik heb een heerlijke 'gewone' joggingbroek, maar die zit nu niet lekker meer bij mijn buik. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.
Dolfijn 1982, oh die zien er heerlijk zacht uit! Eigenlijk ben ik op zoek naar een positie huisbroek omdat ik bang ben dat een gewone huisbroek toch gaat knellen bij mijn buik. (Dat doet mijn huidige huisbroek nu ook al. ) Maar bij jou zaten ze dus goed, zelfs aan het einde van jouw zwangerschap? Wat voor maat had jij voor de zwangerschap, als ik vragen mag? En hoe is de bovenkant van de broek? Alleen elastiek of ook een touwtje? (Heb je evt. een foto van de voorkant van de broek?) Wat zou je ervoor willen hebben incl. verzendkosten? Oh oh , wat een vragen allemaal. Antwoord mag ook via pb hoor.
Als je nog interesse hebt... ik heb hier nog wat positie-huisbroeken liggen.... pb maar ff als je nog interesse hebt, dan stuur ik je de foto's wel!
Ik heb ook nog 2 zwangerschaps-joggingbroeken liggen van de HM. Doe maar een PB als je nog interesse hebt.
Laetitia en Melisa: ik stuur jullie een pb, want ik ben inderdaad nog steeds op zoek. De huispakken van dolfijn1982 heb ik niet genomen omdat ik toch liever positiebroeken wil. Ik ben bang dat mijn dikke buik er anders (de laatste maanden) niet inpast. Ik heb namelijk al een heerlijke 'gewone' huisbroek maar die begint nu al te knellen bij mijn buik.
Ik heb een paar jaar geleden een heerlijke positie broek gekocht bij prenatal. Een soort van fitnessbroek maar dan voor zwangere buiken. Was toen 19,95 euro zonder aanbieding. heb hem na de zwangerschap ook nog zeer veel gedragen. Weet alleen niet of ze die nog steeds hebben.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een heerlijke joggingbroek gekocht bij babywalz. Ben nu weer zwanger, dus wil hem liever nog niet kwijt. Gebruikte hem eerst voor yoga en later ook gewoon heerlijk op de bank! Ook heb ik hem vaak als pyjamabroek aan!! Deze is het: ANITA MATERNITY Wellnessbroek - online bestellen! - babywalz Liefs
Bedankt voor alle reacties!! Melisa, ik heb je vorige week een pb gestuurd maar nog geen antwoord gekregen. Heb je mijn berichtje wel gelezen? Danoek, wil je jouw broek evt. verkopen of heb je hem niet meer? Loesie1982, gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Bedankt voor de tip, maar ik vind (bijna) 40 euro voor een joggingbroek best veel geld. Dat is hij ongetwijfeld waard, maar ik vind het gewoon te veel voor een broek die ik maar kort zal dragen. Felicee, ik heb inmiddels al een broek gevonden, maar ik wil er evt. nog wel eentje extra kopen. Heb je een foto van de broek? Welke maat is het en hoeveel wil je er voor hebben incl. verzendkosten? Antwoord mag via pb, kun je evt. ook jouw woonplaats vermelden.
Hoi, ja ik heb ze nog wel, maar wil ze niet kwijt want we hopen nog op een tweede (zijn al een paar maandjes druk bezig ) Ik zie dat ze deze broeken nog steeds verkopen: http://www.prenatal.nl/shop/Positiemode-Jeans-en-broeken/Prenatal-Tricot-broek-met-hoge-band-25710.htm?startValue=10&rangeValue=9&prevVisit=true&id=25710