Ik ben op zoek naar een windscherm die bijpassend is voor de gazelle bloom 2007, de lichtblauwe dus. Hij is niet meer leverbaar, maar misschien dat iemand hem kwijt wil?
Heb je al winkels afgebeld of ze hem nog toevallig hadden liggen? Ik heb een 1,5 maand terug volgens mij nog 2 zitjes (voor en achter) en een windscherm van Gazelle Bloom lichtblauw gekocht. Gewoon bij een fietsenzaak hier in de buurt. En nee, ik wil hem dus niet kwijt.
ik heb ook een gazelle bloom sinds nog geen half jaar en ik heb daar een scherm bij met aan de onderkant donkerblauw met witte bloemetjes ofzo maar wist niet dat er een lichtblauwe ofzo bij hoorde
ik heb niet alle zaken afgebeld, ik ben er maar bij 2 geweest daar hadden ze hem niet en konden ze hem niet meer bestellen. Ik heb ook gazelle gemaild en die zeiden ook dat hij niet meer leverbaar is. Ik kan nog wel even kijken welke fietsenwinkels er nog in de buurt zitten.
Dat is echt een heel andere kleur blauw. Je hebt een donkerblauwe en een beetje aqua blauw. Maar dat komt echt niet in de buurt van deze kleur blauw.