Snel, makkelijk en lekker: Grote champignons daarvan het steeltje eruit en in een ovenschaal leggen Champignons vullen met gehakt (rauw) Fijngesneden prei erover heen strooien Over de de champignons stukken kruidenboter / boursin Dan huishoudfolie over de schaal heen, zodat het helemaal afgesloten is (Huishoudfolie is toch de doorzichtige variant van aluminiumfolie?) Schaal in de magnetron op het hoogste Watt, minuutje of 2-3-4 (tot het gehakt bruin is) Wel even uitkijken als het klaar is en je de folie eraf trekt, want dan komt de hete stoom vrij.
Nog even snel een vraagje, wil het vandaag maken. Maar als je er huishoudfolie overheen doet in de oven dan smelt dat toch meteen? Want plastic folie kan toch niet in de oven? Dus moet ik er nou wel of geen folie overheen doen en hoelang moet het in de oven?
ik doe gehakt met gyroskruiden,ui, peterseilie en cremefraiche, champignons mee vullen en dan cheddar eroverheen en in de oven.
En koken/bakken jullie de champignons eerst voor? Want hoe lang duurt het voor je champignons goed gaar zijn? Niet dat zometeen de vulling zwart geblakerd is en de champs nog rauw zijn!
Ik zag al iemand met de tip van boursin.... hier een variant met bacon Mijn receptje is iedere keer weer een geweldig succes: champignons - steeltje eruit - volsmeren met kruidenkaas (eigen merk of boursin) - lapje bacon (van de vleeswarenafdeling) er omheen wikkelen (midden van 't lapje bovenop de champignon). Dan een minuutje of 10-15 in de oven. De bacon krimpt iets in de oven, dus wordt 't een leuk pakketje. Het is een lekkere mix van smaakjes van de champignon de kruidenkaas en de bacon! Veel succes alvast!
het receptje van de folie moest in de magnetron, niet in de oven... ik doe ze zelf altijd 10 tot 15 minuten in de oven. succes met kokkerellen vandaag!
Oh ok! Ik ga eens kijken voor een lekker mengsel van kruidenkaas met iets van kruiden er doorheen! Ik ga het gewoon van de week even maken om te testen!
roze garnalen met daarop een beetje kruidenboter van boter, geperste knoflook, peterselie, peper en zout. 10 min onder de grill, heerlijk!!
Dankje wel! Laat het wel weten of ze lekker waren Ik ga ze maken met gehakt, wat geraspte kaas en boursin
Ik maak het regelmatig vind het echt lekker. met gorgonzola of met brie of mozzerla en garneer het met een tomatenschijf en overal doe ik wat oregano op heerlijk. las ook iets met gehakt lijkt me ookwel lekker
Ik heb nog geen zongedroogde tomaat voorij zien komen! lekker een stukje erin en dan bijv philadelphia eroverheen, is ook lichter kan kruidenkaas. Eet ze!