Ik kan alleen maar Ned. 1,2,3 ontvangen. De rest werkt niet, ga zo maar even bellen, hopelijk werken ze op 1 januari en dan ook nog eens 'savonds... Zijn er meer met een probleem? Of ben ik de enige (Gelderland) En ik had me toch zo'n zin om een film te kijken.....
Wij hebben in de woonkamer gewoon ziggo en in de slaapkamer digitenne van kpn. Heb net even voor je gekeken, maar bij mij werkt alles! Denk dat er iets mis is met je kastje! Filmpje op internet kijken dan maar? Succes!
Hier ook geen storing! Heb je het kaartje er al opnieuw ingedaan? Als je trouwens vaker storing in de zenders hebt kun je van kpn een buiten antenne gratis krijgen.Ideaal!
Dank jullie wel voor de reacties. Het is alweer opgelost, inderdaad even kaart eruit en erin, stof ofzo? Geen idee, maar wat maakt het uit, bakkie thee erbij en lekker film kijken - heeeeerlijk!!! Fijne avond allemaal! ps voortaan eerst maar zelf even heel wijs het kaartje eruit en in doen, want die helpdesk vraagt 45 eurocent per minuut!!!!!
Als je het over KPN hebt kan je ook gewoon t normale nummer bellen die kunnen je doorverbinden , of wellicht via Home-VraagAlex.nl | Het alternatief voor 0900-nummers eens kijken of er iets tussenstaat. Fijn dat het al is opgelost.