Ongelofelijk! Afgeluisterd door eigen man!

Discussion in 'De lounge' started by Lad, Apr 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik kan nog steeds niet geloven wat er gebeurd is gisteren!
    Ik ging op bezoek bij een vriendin die een borstverkleining heeft laten doen omdat het man dat mooier vond.(vind ik al zoiets maar goed..) Die man gaat 10 minuten nadat ik daar ben weg. Ik zit samen met me vriendin te kletsen over vanalles en nog wat jullie weten wel hoe dat gaat. Ze verteld ook nog over dat haar man de vrouw waar hij een kind mee heeft(tijdens hun huwelijk!) volgens haar niet meer ziet, en dat hij weer lief tegen haar doet, voorheen gaf hij haar weinig aandacht en was er bijna niet. We zitten dus zo te praten, toen belde hij en vroeg of ze al gegeten had, zei antwoord nog niet en ze hangen op. 10 sec later gaat weer de telefoon, begint hij toch te schelden en te doen, ik kon niet horen wat hij zei maar me vriendin was behoorlijk overstuur en liep heen weer en was luid terug aan praten en begint ondertussen te huilen. Dit duurt even en dan hangt ze op. Blijkt hij ons gewoon af geluisterd te hebben!! Hij had een spionage afluisterapparaat op de tafel neergelegd!!! En was helemaal tegen haar aan het uitflippen dat zei een slang is en achterbaks en dat hij mij neit vertrouwd en ga zo maar door! Dat terwijl hij stiekeme dingen doet en vreemd gaat!
    Ik heb haar gekalmeerd en gezegd om even buiten te gaan praten of dat ding weg te gooien, dat wilde ze niet! Ze wilde in de kamer blivjen met dat apparaat!! Even later ben ik naar huis gegaan en gzegd dat ze me kan bellen als er iets is. Kreeg ik de dag erna een sms waarin stond: ik weet neit wat er gaat gebeuren maar ik neem voorlopig geen telefonisch contact met je op, dikke knuffel. Daarna een mail met : ik hoop niet dat je boos op me bent maar ik ben al 10 met ... en wil dit niet verliezen! ik waardeer je vriendschap blabla

Dit is toch niet te geloven????:$:$

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :S wat bizar zeg!

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    :$:$ Dat had mijn kerel echt niet hoeven flikken!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jeetje wat heftig.. Ik ga dan meteen enge dingen denken? Ook omdat hij zo agressief reageerd! Ik zou je vriendin laten weten dat je haar wilt helpen waar nodig en dat ze je altijd mag bellen!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd MIJN MOND STAAT OPEN ...

wat een achterlijke vent !!

die het haar gewoon in zn macht man ! ,,,

eng idee bah bah ! die vent verbied haar dus gewoon om met jou om te gaan

pff

6. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nee die van mij ook echt niet hoor!! En ze doet ook alles om het goed te maken! ze wil zelfs geen contact meer! Dat terwijl ze al niemand heeft want ze is van Aruba hier komen studeren, hij wil haar volgens mij gewoon isoleren zodat ze alleen maar hem heeft.

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    nou lekker dan... wat n idioot maar nog achterlijker vind ik die vriendin van jou! mocht mijn (eventuele:D) vent doen zou ik m dat ding ergens stoppen waar het nooit geen daglicht meer zou zien ;) en daarna de straat op schoppen

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

May 24, 2008
    1,298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Dat blijkt wel, want anders zou hij dat niet doen. Ik ga eigenlijk ook wel van alles denken. Als hij zo aan de telefoon reageert, hoe doet hij dat dan als ze tegenover elkaar staan... :(

9. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    nou ja zeg, dat meen je niet!!!:$hoeft mijn vent echt niet te flikken hoor!!

lijkt me wel een rare snuiter hoor!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Heel vreemd en raar inderdaad dit....

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Hij is niet fysiek agressief. Maar behoorlijk manipulerend en denkt dat hij een God is. Erg narcistisch dus! En dit gaat dus al jaren zo, ze weet dat dit niet normaal is maar toch blijft ze bij hem, het is haar eigen keuze. Het ergste is dat ze met mensen met persoonlijkheidstoornissen werkt en dit gedrag van hem is zo herkenbaar maar ze zegt: ik hou zoveel van hem!

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Dit is toch niet normaal!! Straks doet die vent haar nog wat aan! Wat een rare vent! Denk dat je toch een mail moet terug sturen dat je wel voor haar klaar staan mocht er wat zijn. Je geeft aan dat ze hier niemand heeft, behalve hem! Straks doet is haar wat aan en heeft zij het gevoel dat ze nergens terecht kan!

Verschrikkelijk.........

13. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Nee dat doet hij niet. Dan had hij dat de afgelopen 10 ook wel gedaan. Hij is iemand die denkt dat die alles kan. En vind dat zij blij met hem moet zijn hij zou zijn handen niet "vuil" maken aan haar snap je? Ze is 33 jaar en weet heel goed wat hier aan de hand is en ze accepteert dit ik heb haar al gezegd dat ze me kan bellen maar hier ga ik me verder ook niet mee bemoeien, het is haar keus en ik hoef niks met die vent te maken te hebben.

14. nense

nense Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,358
    0
    36
    Female
    Gelderland
    En zij laat het gebeuren, helaas.
    Je kan haar via de mail laten weten dat je er bent voor haar en verder kun je, denk ik, niet veel meer dan afwachten hoe het gaat lopen.

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    liefde maakt : niet blind !! .. maar een bord voor je hoofd kun je t wel noemen !! mijn god..

16. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ooooowkeeeejjj...die vent is ziek. wat zielig voor haar zeg.en freaky ook.... brrrrr....

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Bah wat naar zeg! Ze word zeer goed door hem onder de duim gehouden dat ze ook echt het contact met jouw verbreekt.
    Het is toch van de zotte ook dat hij afluisterd!

18. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Jeetje zeg wat een rare situatie. Als ik dit zou meemaken zou er toch echt wel een alarmbelletje gaan rinkelen hoor. Dit komt op mij echt over als een vrouw die onder druk staat van haar man. Ik zou proberen een afspraak met haar te maken waar haar man niks van af weet (dat ze bijv naar de "tandarts" gaat) en er goed met haar over praten. Miss heeft ze wel echt jou hulp nodig en was dat laatste smsje een soort verborgen Help! Want volgens mij is ze erg bang voor haar man...
    Maar goed dit is wat er nu in mij opkomt en miss overdrijf ik...

19. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Vaak zie je dat zulke vrouwen toch nooit bij hun man weg gaan,wat hij heeft gedaan is echt te gek voor woorden en ze is duidelijk bang voor hem. ik zou als ik jou was zo ver mogelijk uit zijn buurt blijven en je niet te druk maken over je vriendin want jij kan daar toch niets aan veranderen. ze is waarschijnlijk helemaal gehersenspoeld.

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

n bord?? lijkt wel alsof sommige vrouwen een betonnen muur voor hun hoofd hebben als ik dat soms zo hoor!

Share This Page