Wij hebben aan de voorkant een groot keukenraam, waar ik nog niks heb staan. De vensterbank is heel laag en best smal. De kinderen lopen daar vaak langs en kunnen per ongeluk iets omstoten (ook omdat de vensterbank zo smal is). Maar zo'n kale raam is ook niks. Nu heb ik iemand gevonden die super mooie bloemstukken maakt van gedroogde bloemen en andere spul, en ze maken ook raamstukken, ziet er echt super uit. Ze zei dat ik zelf op zoek moest naar 2 rvs of houten potten/ vazen en dat zij een raamstuk voor ons zou maken. Onbreekbaar en niet te zwaar dus. Alleen waar vind ik die? Ik heb al gekeken bij Intratuin, bloemenzaken hier in de buurt, Blokker en Action. Ze hebben bijna overal alleen maar aardwerk. Bij Action hebben ze wel rvs potten, maar die zijn echt lelijk. Iemand een idee?
tuincentra! iig daar hebben ze veel "steigerhout" en rotan aangezien dat vrij veel in de mode is.. ook rvs is er volgens mij wel veel te vinden in alle soorten en maten.
Bedankt allemaal! Ik ga zeker nog kijken bij leenbakker en xenos, helemaal niet aan gedacht. Een aantal tuincentra hier in de buurt hebben vrij weinig buiten aardewerk om. Steigerhout vind ik ook mooi, maar dat is meestal groot en lomp, en dan past het niet. Kunststof kan ook idd, als het maar niet uitziet als kunststof. Maar bedankt ik ga verder zoeken!
Ik kon geen onbreekbare potten en vazen naar mijn zin vinden en heb een hele tijd de breekbare met dubbelzijdige tape aan mijn vensterbank vast geplakt Was niet voor kinderen, maar voor de kat
Volgens mij verkopen ze bij het tuincentrum ook Elro potten. Ik dacht dat ze die ook hebben in een serie hebben die echt niet op kunststof lijkt. Al zijn die volgens mij wel aardig aan de prijs.