Waar koop ik mooie onbreekbare potten/vazen?

Discussion in 'De lounge' started by adi, Jul 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben aan de voorkant een groot keukenraam, waar ik nog niks heb staan. De vensterbank is heel laag en best smal.
    De kinderen lopen daar vaak langs en kunnen per ongeluk iets omstoten (ook omdat de vensterbank zo smal is).

Maar zo'n kale raam is ook niks.

Nu heb ik iemand gevonden die super mooie bloemstukken maakt van gedroogde bloemen en andere spul, en ze maken ook raamstukken, ziet er echt super uit. Ze zei dat ik zelf op zoek moest naar 2 rvs of houten potten/ vazen en dat zij een raamstuk voor ons zou maken. Onbreekbaar en niet te zwaar dus.

Alleen waar vind ik die? Ik heb al gekeken bij Intratuin, bloemenzaken hier in de buurt, Blokker en Action. Ze hebben bijna overal alleen maar aardwerk. Bij Action hebben ze wel rvs potten, maar die zijn echt lelijk.

Iemand een idee?

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Marktplaats? Verder misschien nog bij de marskramer of via een webwinkel.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    tuincentra! iig daar hebben ze veel "steigerhout" en rotan aangezien dat vrij veel in de mode is.. ook rvs is er volgens mij wel veel te vinden in alle soorten en maten. :)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Moet het perse hout of rvs zijn?

Kunststof kan ook erg mooi staan.

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ik heb mooie gekocht bij Leenbakker. Viel me echt niet tegen wat ze hadden en idd onbreekbaar :)

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Xenos heb ik laatst houten plantenbakken (niet super grote hoor) gekocht...

7. adi

adi Niet meer actief

Bedankt allemaal!

Ik ga zeker nog kijken bij leenbakker en xenos, helemaal niet aan gedacht. Een aantal tuincentra hier in de buurt hebben vrij weinig buiten aardewerk om. Steigerhout vind ik ook mooi, maar dat is meestal groot en lomp, en dan past het niet.

Kunststof kan ook idd, als het maar niet uitziet als kunststof.

Maar bedankt ik ga verder zoeken!

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik kon geen onbreekbare potten en vazen naar mijn zin vinden en heb een hele tijd de breekbare met dubbelzijdige tape aan mijn vensterbank vast geplakt :D

Was niet voor kinderen, maar voor de kat ;)

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Volgens mij verkopen ze bij het tuincentrum ook Elro potten. Ik dacht dat ze die ook hebben in een serie hebben die echt niet op kunststof lijkt. Al zijn die volgens mij wel aardig aan de prijs.

Share This Page