Ik heb vanmorgen een mail gehad dat mijn internetbankieren wachtwooed enz te vaak is geschreven en dat ik dit opnieuw moet doen.. Rare mail ik heb de rabobank gebelt en de mail door gestuurt. . Er staa ook in de mail dat je 15 tot 20 minuten moet wachten. .. Ik trao niet in deze mail maar zijn genoeg mensen die dit wel doen omdat ze het niet snappen dus wees alert
Een dank heb de rabobank ook gebelt en die vonden het ook al zo goed hihi... Het is kerst laten we die fraudeurs maar eens voor zijn he
Het is net bevestigt mail van de rabobank en het is fraude ze zijn nu druk bezig de buiteblandse site te blokeren. . Hoop dat niemand erin in gestonken. ..
mijn man belde me vanmorgen op, hij had ook zo'n mailtje gehad. het klonkt allemaal echt, maar hij vertrouwde het toch niet. hij vroeg wat ie nu moest doen, heb natuurlijk gezegd dat hij dat mailtje weg moest gooien en dat de rabobank NOOIT met zoiets zal mailen.
ik krijg zoiets bijna dagelijks van de ing (postbank) dat gaat al weken/maanden zo echt een ramp ik heb het vaak geraporteerd aan de ing. laatste keer leek het echt heel erg erop. maar ze zeggen altijd dat hun nooit wachtwoorden of tan nummers vragen via mails
Dit soort mailtjes zijn ALTIJD nep! Je bank zal NOOIT maar dan ook echt NOOIT via mail om gegevens vragen en zeker niet iets van je pincode of je internetbankiercode oid.