shampoo voor droog haar

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

De kapper verteld mij vanmiddag dat mijn haar nogal droog is...wie weet een goede shampoo??

En verder misschien nog tips voor droog haar? Helpt conditioner nog om het te verbeteren?

2. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    John frieda. En dan ook de conditioner of haarmasker erbij kopen :). Als je kruitvat in de gaten houdt dan zie je regelmatig 2 halen 1 betalen.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Oke tnx...wel eens van gehoord idd.

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Herbal Essences en dan de Bee variant,die met honing. Die werkt bij mij super.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ben dol op de shampoo's van Rituals. Je hebt ze voor verschillende haartypes. Ik gebruik die van Hamam Delight voor meer volume. Volgens mij is heb je ook een variant voor droog haar.
    Eerder gebruikte ik ook John Frieda, daarna shampoo van de kapper. Tot ik een giftset van Rituals kreeg met een shampootje erin. Wat een toppertje:)

6. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Wat mijn haar enorm heeft geholpen is pure kokosolie een nacht laten in trekken. Ik had ook droog (en pluizig en beschadigd haar) en mijn haren zijn helemaal gezond en glanzend geworden door 1x in de week met kokosolie in te slapen. Daarna wel goed uitspelen en 2x wassen want het is ontzettend vet spul.

7. Kenzi

Kenzi Actief lid

22 mei 2014
    205
    29
    28
    NULL
    NULL
    Ja die Herbal Essences Bee werkt hier ook erg goed!

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik gebruik alleen nog maar natuurlijke shampoo. Ik gebruik dr. Organic(de tuinen). Niet al te duur en mijn haar glanst altijd en is lekker zacht.
    Nooit meer een jeukende hoofdhuid ook!
    Al die rommel in shampoos doet je haar en huid ook geen goed.

9. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Inecto cocos shampoo met conditoiner (<€2,- bij action). Ik gebruik ook het haar serum maar die haar ik bij de kruidvat voor +\- €5,00

Dit is trouwens ook een natuurlijk product

10. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hier ook!

11. Macabre

Macabre Actief lid

10 nov 2014
    194
    0
    0
    &#10006;
    Ik vind 'Say yes to carrots' echt het best..
    Ik heb super lang haar en dit is de shampoo die echt wonderen doet voor mijn droge puntjes, ik gebruik zo nu en dan ook de conditioner ervan.
    Eens in de 2 tot 4 weken doe ik ook pure kokos olie in mijn haar een paar uurtjes voor ik mijn haar ga wassen.
    Probeer sowieso je haar minder te gaan wassen (als je dit niet al doet), dit helpt ook tegen droog haar.

12. minon

minon Niet meer actief

Heel goedkoop maar erg fijn vind ik de hema shampoo.
    In mijn haar gebruik ik crulcreme vannde etos om het mee te stylen. Alle pluis is daarmee weg.

13. tuc

tuc Niet meer actief

ik was mijn haar niet heel vaak...het is ook vrij kort, net onder de oren.

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ik gebruik 1x per maand een olijfoliemasker, heb ook redelijk droog haar, vooral aan de achter- en onderkant. Dit werkt heel goed. Kokosolie kan ook.

15. tuc

tuc Niet meer actief

en wat voor shampoo gebruik jij...en conditioner.

16. Logan

Logan Niet meer actief

Kerastase. Voor droog haar de bain satin 1 of bain satin 2. :) prijzig maar erg fijn.

17. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    lavera avocado shampoo en een maal per week en nacht masker van cocos olie , in de ochtend uitspoelen met je shampoo 1 a 2 keer soms 3 keer als je erg lang haar hebt

18. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    oo en niet elke dag wassen om de dag of zo

Deel Deze Pagina