Tijde zijn verandert. Vroeger toen wij 15 waren was alles veel minder. Tegenwoordig kun je soms niet eens zien dat iemand 15 is.. kledingstyle make up... Wat vind jij uitdagend ik moet vanuit jou verhaal een conclussie trekken.. misschien vallen de fotos wel reuze mee en ben jij niet zoveel gewend. en wie ben jij om te zeggen dat ze het helemaal niet leuk lijkt te vinden. Misschien vond ze het erg spannend en was ze beetje zenuwachtig.
Lekker niet mee bemoeien, zou wat zijn als mijn buurvrouw ofzo dat zou doen, dan denk je toch ook wtf waar bemoeit die zich mee dan! En de politie bellen? Jeetje kom op hoor! Zeker zo n typje die voor elk wissewassie belt, die wonen hier verderop ook gaan al bellen als de turkse buuf haar oud brood neergooid voor de vogels, zeer irritant!
Iets wat wij afkeuren kan in de ogen van een ander heel normaal zijn, iedereen heeft andere normen en waarden.
Ik heb ook zo iemand op FB (maar die post die foto's van zichzelf), doen ze niets aan van FB uit in ieder geval.. Ook al is dat meisje in mijn lijst niet helemaal goed en woont ze onder begeleiding.. is een heel onzeker meisje en dan zo'n vieze oude vent die tegen haar zei dat hij haar wel mooi vond en foto's wilde maken. Blegh! Ben het wel met jou eens dat zo'n meisje eigenlijk beschermd moet worden voor zulke dingen, zeker op die leeftijd, maar ze doen er dus weinig of niets aan.